بیانیه خانه ایثارگران استان تهران در محکومیت جنایت تروریستی در گلزار شهدای کرمان

کد خبر: ۹۵۶۷۸۳۳
|
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۲

بسم الله الرحمن الرحیم

 

 وَ لَوْ یُؤاخِذُ اللهُ النَّاسَ بِما کَسَبُوا ما تَرَکَ عَلى ظَهْرِها مِنْ دَابَّةٍ وَ لکِنْ یُؤَخِّرُهُمْ إِلى أَجَلٍ مُسَمًّى فَإِذا جاءَ أَجَلُهُمْ فَإِنَّ اللهَ کانَ بِعِبادِهِ بَصیراً

 

اگر خداوند مردم را به سبب کارهایى که مرتکب شده‌اند مجازات کند، جنبنده‌اى را بر پشت زمین باقى نخواهد گذاشت؛ ولى [به لطفش] آن‌ها را تا سرآمد معیّنى تأخیر مى‌اندازد [و مهلت اصلاح مى‌دهد]، امّا هنگامى‌که اجل آنان فرا رسد، [خداوند هر‌کس را به مقتضاى عملش جزا مى‌دهد]به یقین خداوند نسبت به بندگانش بیناست.

بمب گذاری در مسیر گلزار شهدای کرمان که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از هم وطنانمان شد موجب تألم و تأثر شدید گردید.

این‌ جنایت که با دست مزدوران استکبار واقع شده است، خللی در عزم راسخ ملت شهیدپرور ایران در پیمودن راه حق ایجاد نمی‌کند و نتیجه‌‌ای جز افزایش نفرت از آمریکا، رژیم صهیونیستی در قلوب ملت ایران ندارد.

ما جامعه ی ایثارگران، یاد شهیدان این حادثه خونین را گرامی می‌داریم و به خانواده‌های آنان تسلیت عرض می‌کنیم و از خداوند متعال، شفای عاجل برای مجروحان و آسیب‌دیدگان مسألت داریم.

از تمام نهادهای امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی خواستاریم آمران، عاملان و مباشران این جنایت را شناسایی و تیغ تیز انتقام و خونخواهی ملت ایران را بر پیکر آنان وارد سازند.

 

اکبر حیدریان مدیرکل خانه ایثارگران استان تهران

ارسال نظرات