جامعه ورزش کشور در پی حادثه تروریستی امروز در گلزار شهدای کرمان بیانه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۶۷۸۴۷
|
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۰

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج ورزشکاران، متن بیانیه به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

در سالروز ترور کوردلانه سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی توسط تروریست اول منطقه آمریکای جنایتکار، ایادی و دست‌نشاندگان استکبار جهانی  با تبعیت از رهبران خود دست به جنایتی غم‌انگیز و هولناک زدند و حتی به زنان و کودکان نیز رحم نکردند.

واقعا حاج قاسم با مستکبران در راس آنها آمریکا و جیره‌خواران آن یعنی داعشیان چه کرده بود که اینچنین نفرت و کینه او را در دل دارند و برای رفع عطش خون و جنایت خود، دست به هرکاری می‌زنند؟

البته دشمنان ایران اسلامی درست فهمیده‌اند که هر یک کودک بعدها حاج قاسم خواهد شد، هر مادری فرزندان خود را بر صراط سردار دل‌ها تربیت خواهد کرد، پس تنها راه از بین بردن راه حاج قاسم سلیمانی و پاک کردن نام او از دل‌ها، از بین بردن تک تک مردم آزاده ایران و جهان خواهد بود.

اما دشمنان بدانند با این اقدامات بزدلانه عزم و اراده ملت بزرگ ایران برای به خاک مالیدن بینی استکبار جهانی، نه تنها کاسته نخواهد شد بلکه خون ریخته شده شهدای عزیز ما نهال مقاومت و آزادی‌خواهی در سراسر جهان را آبیاری خواهد کرد.

جامعه بزرگ ورزش ضمن محکوم کردن این اتفاق ننگین، به خانواده‌های این شهدای گرانقدر تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای آنان صبر مسئلت می‌کند و به مردم ایران اعلام می‌کنیم از امروز بار سنگین‌تری بر دوش خود در دفاع از حقانیت راه حاج قاسم سلیمانی احساس می‌کنیم و برای هدر نرفتن خون این شهیدان عزیز تلاش خود را برای بالا بردن پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران دوچندان خواهیم کرد.

وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

ارسال نظرات