خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کرخه از افتتاح ۲ حوزه مقاومت بسیج و مرکز دارالقرآن در شهرستان کرخه به مناسبت هفته مقاومت خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۷۸۵۹
|
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج کرخه ظهر امروز همزمان با ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و چهارمین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و هفته مقاومت ، حوزه مقاومت بسیج برادران، شهید سلیمانی و حوزه مقاومت بسیج خواهران، حضرت فاطمه زهرا (س) و همچنین مرکز دارالقرآن بسیج با حضور سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین امیری اصل امام جمعه شهرستان، ستاری فر فرماندار شهرستان، سرگرد پاسدار قاسم گوروی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کرخه و جمعی از مسئولین افتتاح شد.

 

 فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در مراسم افتتاح حوزه های مقاومت بسیج شهید سلیمانی و حضرت فاطمه زهرا(س) با اشاره به اینکه، فراهم نمودن زمینه حضور مردم بویژه جوانان و نوجوانان در عرصه‌های مختلف از وظایف محوله بسیج و مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است گفت: راه اندازی حوزه‌های مقاومت بسیج با در اولویت بودن کیفیت و توسعه کمی ساختار بسیج در دستور کار است و احداث حوزه‌های مقاومت بسیج یکی از مهمترین زیر ساخت‌هایی است که برای حضور مردم ضرورت دارد.

 

سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور عنوان کرد:وجود حوزه‌های مقاومت بسیج ظرفیت بسیار بزرگ، سازنده و فرصتی ارزشمند برای برگزاری کار‌های فرهنگی، مذهبی، هنری و گسترش فرهنگ بومی است. 

 

وی با تقدیر از تلاش‌های شبانه روزی مردم در همراهی با مجموعه بسیج افزود: افتتاح این حوزه ها برای اجرای بهتر فعالیت‌های بسیج در عرصه‌های مختلف و وظایف محوله است و در آینده موفقیت‌های مختلفی را برای اهالی شهرستان در پی خواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار