در این بیانیه آمده است : سیج جامعه پزشکی شهرستان تفت، این حادثه تروریستی را محکوم نموده و اعلام آمادگی خود را برای هرگونه خدمت و کمک در منطقه اعلام می‌دارد.
کد خبر: ۹۵۶۷۸۶۰
|
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ بسیج جامعه پزشکی تفت در خصوص حادثه تروریستی اخیر بیانیه ای صادر کرد. 

متن بیانیه به شرح زیر است :
بسمه تعالی
شهادت جمعی از زائرین مرقد سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و به خاک و خون کشیده شدن ده‌ها زن و مرد و کودک و جوان در حادثه تروریستی کرمان، دل همه مردم عزیز کشورمان را آکنده از غم و اندوه کرد.
ملت بزرگ ایران اسلامی، در چند دهه اخیر، همواره قربانی سیاست‌های ضد انسانی کشور‌های حامی تروریسم به روش‌های گوناگون بوده‌اند؛ کشور‌هایی که با پرورش تروریست‌ها و تقدیم انواع کمک‌ها و پشتیبانی‌ها، نقش اصلی در جنایت‌های گروهک‌های تروریستی علیه شهروندان بی‌گناه ما را داشته و دارند.
در واقعه تروریستی کرمان، نمی‌توان از نقش پشت پرده سرویس‌های امنیتی کشور‌های متخاصم جمهوری اسلامی ایران به‌ویژه رژیم جنایت‌کار صهیونیستی که این روز‌ها شرایط به شدت بحرانی را در سرزمین‌های اشغالی تجربه می‌کند و نیز از تریبون‌های مروج افراط گرایی غافل بود.
بدون شک و به یاری خداوند متعال، آمران و عاملان این جنایت ددمنشانه بدست توانمند نیرو‌های جان بر کف انتظامی و نظامی و امنیتی، به زودی شناسایی شده و به سزای اعمال پلیدشان خواهند رسید و در این میان، سردمداران خبیث آمریکایی و اسرائیلی هیچ سودی از این کشتار انسان‌های بی دفاع نخواهند برد و قطعا آرزوی‌های شوم شان را به گور خواهند برد.
بسیج جامعه پزشکی شهرستان تفت، ضمن اعلام همدردی با خانواده‌های داغدار شهیدان این فاجعه، و با آرزوی سلامتی عاجل برای مجروحین جنایت اخیر، این حادثه تروریستی را محکوم نموده و اعلام آمادگی خود را برای هرگونه خدمت و کمک در منطقه اعلام می‌دارد.
 همچنین اعلام می‌نماییم که بر عهد و پیمان خود با رهبر معظم انقلاب و مردم عزیز مان، برای دفاع همه جانبه و در تمامی عرصه‌ها، تا پایان جان و رسیدن هستیم.
 کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان تفت

ارسال نظرات