دیدار و تجلیل از کلیه مادران معظم شهدا شهرستان بهارستان

صبح امروز هم زمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن از کلیه مادران معظم شهدای شهرستان بهارستان دیدار و تجلیل شد.
کد خبر: ۹۵۶۷۸۶۶
|
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج: مسئولین شهرستان بهارستان درمنزل شهید مدافع امنیت امیر کمندی حاضر و از پدر و مادر این شهید گرانقدر تجلیل کردند، هم زمان پاسداران و بسیجیان با حضور خود و دیدار با کلیه مادران شهدا مقدمات ارتباط اتوماسیونی و مستقیم مادران شهدا با مسئولین مستقر در منزل شهید کمندی را انجام دادند. 

سرهنگ پاسدار صمد سلطانی ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن و بیان اینکه مادران شهدا، گنجینه‌های بزرگی هستند که نهال شهدا را بارور و بزرگ کرده اند، تصریح کرد: وقتی در جامعه به شهدا که خداوند تبارک و تعالی این جایگاه را به آنها داده افتخار می‌کنیم و شهدا را بهترین‌های جامعه می‌دانیم، زمانی که می‌بینیم ریشه و پرورش شهیدان توسط مادران آنها صورت گرفته باید تفکر و تلاش کنیم تا متوجه شویم جایگاه این مادران چیست.

فرمانده سپاه ناحیه بهارستان ادامه داد: باید قدر این گنجینه‌ها را بدانیم. متأسفانه برخی از پدران و مادران شهدا را از دست می‌دهیم اما باید همان‌هایی را که در قید حیات هستند، پاس بداریم و تکریم کنیم.

در این دیدار جناب سرهنگ صمد سلطانی فرمانده سپاه ناحیه بهارستان، عبدالله نوحی فرماندار شهرستان، باباحسینی شهردار نسیم شهر، حجت الاسلام وحید شعیبی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه بهارستان و تعدادی از پاسداران در منزل شهید امیر کمندی حضور داشتند. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار