خبرهای داغ:

برگزاری محفل انس با قرآن در هندیجان

به مناسبت سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای شهرستان هندیجان باهمت پایگاه مقاومت بسیج شهید باهنر محل انس باقرآن با دعوت از حافظان و قاریان بین المللی و کشوری برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۷۸۷۰
|
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۰

سرگرد پاسدار سید جمال الدین علوی زاده فرمانده ناحیه سپاه هندیجان درگفتگو باخبرنگارخبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار داشت: در چهارمین سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر همرزمان شهیدش و شهدای شهرستان هندیجان با همت و تلاش پایگاه مقاومت بسیج شهید باهنر حوزه مقاومت بسیج شهید بهرام مزارعی محفل انس با قرآن با حضور امام جمعه و روحانیون و بسیجیان و قشرهای مردم و تعدادی از مسئولان در مسجد سید مجید شهرک باهنر هندیجان جنوبی برگزار گردید .

وی افزود: بادعوت از قاریان و حافظان بین المللی، استانی و کشوری برادران محمدامیر فرد‌،مهدی کیفی ومجتبی محمدی محفل انس با قرآن بصورت منظم و کیفیت تاثیر گذاری برگزار گردید.

وی بابیان محکومیت حادثه تروریستی در کرمان گفت : حادثه تروریستی در مسیر مزار مطهر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که تعدادی از هموطنان شهید و زخمی شدند را به ملت شریف ایران تسلیت می گوئیم و ما ملت شهادتیم و ما ملت امام حسینیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار