پیام تسلیت سپاه ناحیه بهارستان در پی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان

ناحیه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل علیه السلام شهرستان بهارستان در پی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان بیانیه‌ای صادر نمود.
کد خبر: ۹۵۶۷۸۷۲
|
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۶

در متن پیام سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام ناحیه بهارستان چنین آمده است:


بسم الله الرحمن الرحیم "
وَمَنْ يَخْرُجْ مِنْ بَيْتِهِ مُهَاجِرًا إِلَى اللَّهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ يُدْرِكْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلَى اللَّهِ ۗ وَكَانَ اللَّهُ غَفُورًا رَحِيمًا

شهادت مظلومانه تعدادی از هموطنان عزیزمان در اقدام تروریستی امروز در مسیر گلزار شهدای کرمان در سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، همه ملت ایران را داغدار کرد.

بی شک این اقدامات که از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی تاکنون بارها از سوی دشمنان نظام و مردم در کشورمان به وقوع پیوسته کوچکترین خللی در اراده و عزم مردم بزرگ ایران در مبارزه با استعمارگران جهانی و دشمنان قسم خورده انقلاب وارد نخواهد کرد.

سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام ناحیه بهارستان ضمن محکوم کردن این اقدام نفرت انگیز، مراتب همدردی خود را با بازماندگان این عزیزان اعلام کرده و از صمیم قلب این ضایعه اسفناک را به محضر حضرت ولی‌عصر(عج) و به محضر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)  و عموم مردم شریف و بزرگ ایران تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای شهدای حادثه علو درجات و همنشینی با حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای مجروحین حادثه، شفای عاجل و کامل از بارگاه خداوند متعال مسئلت دارد.

ارسال نظرات