خبرهای داغ:

محفل انس با قرآن در روستای افتر برپا شد

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) سرخه از برپایی محفل انس با قرآن همزمان با دهه بصیرت و مقاومت به همت پایگاه مقاومت بسیج روستای افتر خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۷۸۷۸
|
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با دهه بصیرت و مقاومت، محفل انس و تلاوت قرآن کریم در مسجد امام حسن عسکری (ع) ویژه ی اهالی روستای افتر مقیم سمنان با حضور بسیجیان و پیشکسوتان پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) این روستا برگزار شد.

محمد حمیدی از بسیجیان این پایگاه مقاومت در خصوص برنامه های اجرایی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: محفل انس با قرآن هرهفته با استقبال پرشور بسیجیان در این مسجد برگزار و به مناسبت دهه بصیرت نیز این ویژه برنامه برگزار شد.

او افزود: نشست اعضای شورای پایگاه پیرامون اجرای برنامه های فرهنگی در آستانه سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی تشکیل و اعضا پیشنهادات خود را در جهت بزرگداشت این ایام عنوان کردند.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) ادامه داد: اجرای عملیات گشت محله محور رضویون پایگاه با حضور کارگروه دفاعی و امنیتی پایگاه ازساعت ۲۱ الی ۲۴ با مشارکت خوبی همراه بود.

گفتنی است در راستای اجرای پویش دیدار سلیمانی ها، دیدار با غلامعلی از ریش سفیدان روستا به همت بسیجیان پایگاه مقاومت  بسیج صاحب الزمان (عج) روستای عبدالله آباد در دیدار سلیمانی هادر سرخه انجام و از این ریش سفید تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار