سردار علی رزمجو در مراسم بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت سرار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت:شهید سلیمانی نماد مبارزه با استکبار و ظالمان جهان بود.
کد خبر: ۹۵۶۷۹۰۴
|
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر ظهر دیروز در  مراسم بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره این سردار بزرگ گفت: جبهه مقاومت مجاهدت و شهادت حاج قاسم سلیمانی دارای پند، اندرز و آموزه‌های بسیاری است که الگوی مهمی برای جوانان محسوب می‌شود.

سردار علی رزمجو با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی نقش مهمی در رسیدگی به مشکلات و ارائه راهکار‌های لازم برای برطرف شدن مشکلات داشت گفت: شهید سلیمانی علاوه بر حضور در منطقه و مقابله با تکفیری‌ها، در بحران‌ها از جمله زلزله، سیل و مشکلات گوناگون حضور می‌یافت و خدمات‌رسانی می‌کرد.

وی مردم یاری و مردم‌داری را از ویژگی‌های شهید حاج قاسم سلیمانی دانست و خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی نماد مبارزه با استکبار و ظالمان جهان بود.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر اضافه کرد: شهید سلیمانی همه عمر با برکت خود در راه خدا و جهاد فی‌سبیل الله و دفاع از حریم ولایت صرف کرد و به شهادت رسید.

استاندار بوشهر نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی شخصیت این سردار بزرگ را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه شهید سلیمانی خدمت بزرگی به جهان اسلام و مردم دنیا ارائه کرد اظهار داشت: در زمانی که داعش تمام سرزمین‌های اسلامی در کشور‌های مختلف اشغال کرده بود جبهه مقاومت نقش مهمی در مقابله با تکفیری‌ها ایفا کرد.


احمد محمدی زاده با اشاره به قتل و عام مردم مظلوم منطقه توسط داعش با حمایت غرب، آمریکا و اسرائیل تصریح کرد: تکفیری‌ها با حمایت آمریکا و غربی‌ها رعب و وحشت در جهان ایجاد کرده بودند و امکان روحیه مقاومت در منطقه با الگو‌های غربی می‌گرفتند.

وی با بیان اینکه داعش یک چهره منفور از اسلام منتشر کرده و افکار مردم را تحت‌الشعاع قرار داده بود، ادامه داد: با توجه به اینکه ترویج فرهنگ اسلامی در جهان تسریع یافته بود، غربی‌ها برای مخدوش کردن چهره اسلام و متوقف کردن گرایش مردم جهان به دین اسلام از جمله کشور‌های اروپایی و آمریکایی، داعش ایجاد کردند و جنایات بزرگی رقم زدند.

استاندار بوشهر اضافه کرد: در این شرایط با تدبیر اندیشمندانه مقام معظم رهبری، سپاه و سردار سلیمانی وارد منطقه شد که با مجاهدت سردار بزرگ جبهه مقاومت شهید سلیمانی ضمن دفاع از حرم ائمه طهارت (ع)، تکفیری‌ها در منطقه را نابود کرد.

محمدی‌زاده با اشاره به نابودی داعش با فرماندهی حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: امنیت ایران در منطقه در برابر تکفیری‌ها و داعش مدیون مجاهدت شهید قاسم سلیمانی هستیم.

پایان خبر/

ارسال نظرات