ملتی که همواره با یاری مستضعفین و مقابله با استکبار، انسجام ملی و وحدت کلمه را بر هر سیاست تفرقه‌افکنانه و ضد امنیت ملی ترجیح داده و این بار نیز با صبر جمیل بر این حادثه تلخ و همت عالی در انتقام خون شهیدان از مسببان این حمله تروریستی، همبستگی و اقتدار خود را بیش از پیش اثبات خواهد کرد.
کد خبر: ۹۵۶۷۹۱۳
|
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۲

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در بیانیه ای حادثا تروریستی کرمان را محکوم کرد، در این بیانیه آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

تَحِيَّتُهُمْ يَوْمَ يَلْقَوْنَهُ سَلَامٌ ۚ وَأَعَدَّ لَهُمْ أَجْرًا كَرِيمًا

شهادت مظلومانه جمعی از مؤمنین زائر در گلزار شهدای کرمان، اندوهی عظیم در قلوب آزادگان جهان بر جای گذاشت.

سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان این اقدام وحشیانه تروریستی را به تمام آزادگان تسلیت می‌گوید، برای شهدا علو درجات و برای جانبازان این اقدام تروریستی، طلب عافیت و سلامتی دارد.

حرکت های هم مسیر با مستکبران که دشمنان محور مقاومت و ام القرای جهان اسلام انجام می‌دهند، در پیشگاه هر کس انسانیت را بفهمد محکوم است و نشانه توحش و خوی حیوانی عاملان آن و درماندگی در برابر اراده ملت ایران است.

این اقدام تروریستی در سالگرد شهادت شهید القدس حاج قاسم سلیمانی که در راه امنیت و مقابله با مستکبران و تروریست های دست نشانده صهیونیسم به درجه رفیع شهادت نائل آمد، بار دیگر نشان داد که راه و منش او در مبارزه با تروریسم برای تمام آزادی‌خواهان مانا و همیشگی است.

این اقدام ددمنشانه سرسپردگان استکبار نشان از همراهی تروریست‌های داخلی با قاتلان کودکان مظلوم غزه دارد، چراکه این اقدام در خفا و آشکار مورد رضایت و حمایت رژیم غاصب صهیونیستی و سایر دشمنان اسلام ناب است.

از اهداف این اقدام تروریستی، تضعیف اراده استکبارستیزی و خدشه به وحدت ملی است، ملتی که همواره با یاری مستضعفین و مقابله با استکبار، انسجام ملی و وحدت کلمه را بر هر سیاست تفرقه‌افکنانه و ضد امنیت ملی ترجیح داده و این بار نیز با صبر جمیل بر این حادثه تلخ و همت عالی در انتقام خون شهیدان از مسببان این حمله تروریستی، همبستگی و اقتدار خود را بیش از پیش اثبات خواهد کرد.

ارسال نظرات