احمد وحیدی در حاشیه بازدید از روند درمانی مجروحان حادثه تروریستی بستری شده در بیمارستان شهید باهنر کرمان؛
وزیر کشور گفت: عاملان آن در قبضه قدرت دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی ما گرفتار می‌شوند، عاملان و آمران سیلی محکمی خواهند خورد و باید از خشم مردم ایران بترسند.
کد خبر: ۹۵۶۷۹۲۸
|
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،، احمد وحیدی صبح امروز در حاشیه بازدید از روند درمانی مجروحان حادثه تروریستی بستری شده در بیمارستان شهید باهنر کرمان، در جمع خبرنگاران، آن حادثه را بزدلانه خواند و اظهار داشت: عاملان آن در قبضه قدرت دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی ما گرفتار می‌شوند، عاملان و آمران سیلی محکمی خواهند خورد و باید از خشم مردم ایران بترسند.

وزیر کشور تعداد شهداء حادثه تروریستی کرمان را طبق آمار پرشک قانونی ۸۴ نفر اعلام کرد و افزود: ۲۸۴ نفر نیز مجروح شده اند، ۱۱۹ عمل جراحی داشتیم و ۲۲۰ نفر هم در حال حاضر در بیمارستان‌ها حضور دارند.

وی اضافه کرد: برخی از آنها حال‌شان خوب است و مشکل خاصی ندارند، برخی هم عمل جراحی کوچکی دارند.

وی اوضاع استان را آرام و عادی خواند و ابراز داشت: دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی اشراف کامل دارند و در حال تجزیه و تحلیل هستند.

وزیر کشور تاکید کرد: حادثه کرمان و ۲ انفجار آن بزرگ و تلخ بود، ترکش‌ها و ساچمه‌های زیادی داشته که باعث شهید و مجروح شدن تعدادی زیادی از مردم شد که البته برای عاملان آن سخت تمام می‌شود.

ارسال نظرات