بدون تردید دستگاه قضایی استان کرمان با سرعت و قاطعیت با کمک دستگاه اطلاعاتی و امنیتی عاملان و آمران این جنایت بزرگ را شناسایی خواهد کرد
کد خبر: ۹۵۶۷۹۳۱
|
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،رئیس کل دادگستری درپی شهادت جمعی از زائران مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در حادثه تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان بیانه‌ای صادر کرد. 

متن بیانیه به شرح ذیل است


بسم الله الرحمن الرحیم
جنایت تروریستی ۱۳ دی در مسیر گلزار شهدای کرمان در مراسم چهارمین سالگرد شهادت حاج‌قاسم سلیمانی و هم‌رزمانش که منجر به شهادت جمعی از هموطنان و مجروح شدن عده‌ای دیگر شد، قلب‌ ملت مسلمان ایران اسلامی را متألم و متاثر گرداند.


ملت بزرگ ما از آغازین روزهای انقلاب اسلامی تا امروز نشان داده است که این‌گونه حوادث غم‌بار، نه فقط نتوانسته در عزم و اراده مردم بزرگ ایران اسلامی، خلل و سستی بوجود آورد، که آنان را در مسیر حق، استوارتر از گذشته کرده است.


بدون تردید دستگاه قضایی استان کرمان با سرعت و قاطعیت با کمک دستگاه اطلاعاتی و امنیتی عاملان و آمران این جنایت بزرگ را شناسایی خواهد کرد و  به موجب وظیفه ذاتی و قانونی خود، برخوردی عبرت‌آموز با تمامی عاملان و دست‌اندرکاران این جنایت شقاوت‌آمیز خواهد داشت.


 اینجانب شهادت مظلومانه این عزیزان را به پیشگاه مقدس حضرت بقیة الله الاعظم (عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه مردم شریف ایران بویژه مردم استان کرمان و خانواده‌های این شهدای گرانقدر تسلیت می‌گویم و علو درجات را برای آن شهدای عزیز و شفای عاجل مجروحان از درگاه ایزد منان خواستارم.

ارسال نظرات