خبرهای داغ:
شاهرود_ رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: ارسال تصاویر MRI برای مراجعین همزمان با انجام آن و نیز ارسال گزارش ریپورت MRI برای بیماران توسط پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود میسر شد.
کد خبر: ۹۵۶۷۹۳۷
|
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷

میسر شدن دریافت تصاویر MRI توسط مراجعین در شاهرودبه گزارش خبرنگار بسیج، دکتر حسین شیبانی تصریح کرد: با عنایت به لزوم دستیابی به اهداف دولت الکترونیک و با استفاده از نرم افزار‌های الکترونیکی از روز یکشنبه دهم دی ماه سال جاری خدمتی دیگر برای مراجعین در بخش MRI پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی دانشگاه فراهم گردید.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود افزود: با توجه به اینکه در گذشته بیماران با مراجعین به بخش MRI پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی دانشگاه جهت دریافت تصاویر MRI خود به صورت CD جهت مراجعه به پزشک معالج مراجعه می‌نمودند که بعضاٌ CD‌های مذکور بدلیل کیفیت پایین یا مفقودی یا آسیب در طول زمان و ... در مطب پزشکان باز نمی‌شد و بیمار بالاجبار و مجدد می‌بایست از مطب یا حتی شهر‌های دیگر و خصوصاٌ تهران، به بخش MRI مراجعه می‌نمود تا CD دیگری تهیه نماید و از طرفی بیماران مذکور حدود یک هفته بعد برای گرفتن گزارش ریپورت MRI خود به بخش مذکور مراجعه می‌نمودند که بعضاٌ از شهر‌های دیگر (خصوصاٌ دامغان و گرگان و...) تشریف می‌آوردند طی دستور اینجانب و پیگیری مهندس خواجه‌ها (مدیر فناوری اطلاعات دانشگاه) و سایر همکاران، بیمار بلافاصله پس از انجام MRI با ارسال لینک پیامک، تصاویر MRI خود را در گوشی تلفن همراه خود دریافت می‌نماید از طرفی ریپورت MRI بیمار نیز بلافاصله پس از انجام توسط متخصص رادیولوژی، بصورت الکترونیکی برای بیمار ارسال خواهد شد و بیمار می‌تواند تصاویر و ریپورت تصاویر خود را برای همیشه نزد خود داشته باشد و در صورت نیاز برای پزشک معالج خود نیز ارسال نماید.
شیبانی به مزایای اصلاح این فرایند اشاره و بیان کرد: این خدمت ضمن دستیابی به اهداف دولت الکترونیک، منجر به افزایش رضایتمندی مراجعین و بیماران محترم، تسهیل و تسریع در انجام امور ایشان، پیشگیری از تردد‌های غیر ضرور مراجعین، کاهش هزینه‌ها، امکان ارسال تصاویر MRI برای سایر پزشکان در شهر‌های دیگر جهت اخذ مشاوره و بدون مراجعه بیمار برای تحویل CD به ایشان و ... خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار