خبرهای داغ:
شاهرود_ ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود در بیانیه‌ای اقدام تروریستی در کرمان و شهادت و مجروحیت ده‌ها نفر از زائران سردار دل‌ها را محکوم کرد.
کد خبر: ۹۵۶۷۹۴۱
|
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷

بیانیه سپاه ناحیه شاهرود در محکومیت اقدام تروریستی کرمانبه گزارش خبرنگار بسیج، در پی اقدام تروریستی در کرمان ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود بیانیه‌ای به شرح ذیل صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم
«و سیعلم الذین ظلموا‌ای منقلب ینقلبون»
در ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و شهادت سردار فاتح مبارزه با تروریسم حاج قاسم سلیمانی، عناصر کور دل و دشمنان ناکام و سرخورده از پایداری، مقاومت و ایستادگی ملت عظیم ایران اسلامی، در اقدامی رذیلانه و غیرانسانی، جنایت تأسف‌باری را رقم زدند و منجر به شهادت و مجروح شدن شماری از هموطنان و مجاوران شریف و زائران مرقد مطهر سردار دل‌ها شدند.
آن‌ها باید بدانند که با هر قطره خون شهیدی درخت سرو ایستادگی و مقاومت خواهد رویید و این سرو‌های سترگ و بلند قامت نوید آمدن پیروزی و نصرت را در مقابل زورمندان و مستکبران تاریخ خواهند داد.
مکتب حاج قاسم برای رهایی مستضعفان از چنگال آمریکای خبیث و صهیونیسم جنایتکار به این شهادت‌ها و جراحت‌ها عادت کرده و این خون‌ها به فضل الهی این مکتب را جهانی کرده و ریشه ظلم و استکبار و تکفیر و صهیونیسم را خواهد خشکاند.
ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود ضمن محکومیت این اقدام تروریستی و ددمنشانه، تاکید می‌کند پاسخ سخت، قاطع و کوبنده به آمران و بانیان این اقدام جنایتکارانه داده خواهد شد و به صراحت اعلام می‌کنیم که خون پاک این عزیزان سیلی خواهد شد و سرعت اضمحلال و غرق شدگی امریکای جنایتکار و صهیونیسم کودک کش که قطعاً در این حادثه نقش دارند را شتاب خواهد بخشید.
«انا من المجرمین منتقمون»

ارسال نظرات
پر بیننده ها