در پی اقدام تروریستی در گلزارشهدای کرمان صورت گرفت:

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهید حاج قاسم سلیمانی

بار دیگر چهره زشت و کریه دشمنان قسم خورده ایران و اسلام و ایادی منحرف از اسلام ناب محمدی به خون فرزندان این ملت آغشته شد و و چهره پلید خود را نمایان‌تر ساخت.
کد خبر: ۹۵۶۷۹۵۴
|
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، در پی اقدام تروریستی در گلزارشهدای کرمان، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهید حاج قاسم سلیمانی بیانیه‌ای صادر نمود:
بسم الله الرحمن الرحیم
وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ (آل عمران؛١۶٩)
بار دیگر چهره زشت و کریه دشمنان قسم خورده ایران و اسلام و ایادی منحرف از اسلام ناب محمدی به خون فرزندان این ملت آغشته شد و و چهره پلید خود را نمایان‌تر ساخت. در جریان مراسم سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی دو انفجار که در مسیر منتهی گلزار شهدای کرمان صورت گرفت که باعث زخمی شدن و به شهادت رسیدن تعدادی از هم استانی‌های عزیزمان شد.
در حقیقت این واقعه غم انگیز اولین باری نیست که دست دشمنان این مکتب و انقلاب عزیزمان را به خون عده‌ای از هموطنان آزاده ما آغشته می‌شود؛ و دریغ که صدایی از رسانه‌های مدعی حقوق بشر بلند نمی‌شود؛ که در چهار دهه گذشته دشمنان ایران اسلامی همواره کوشیده‌اند به انحای مختلف زخمی بر پیکر درخت بالنده و تناور انقلاب اسلامی بزنند، اما همیشه با موج طوفنده‌ی مردم انقلابی مواجه شده و عقب نشستند.
شهید سلیمانی که نماد مقاومت بود. حمله دردمنشانه در محدوده گلزار شهدای کرمان وحدت مردم ایران و جنبه مقاومت را استحکام خواهد بخشید و هیچگاه دشمنان این مرز و بوم و ایادی آن‌ها به هدف پلید خود نخواهند رسید.
همانگونه که شهید سلیمانی تاکید نمود ملت ایران ملت شهادت است و با تمام توان خود از آرمان‌های مقدس نظام اسلامی دفاع می‌کند؛ و تحرکات آنان نمی‌تواند خللی در عزم و اراده ملت در راه تحقق آرمان‌های مقدس اسلام وارد کند.
این حمله تروریستی که منجر به شهادت و مجروحیت ده‌ها نفر از هموطنان عزیزمان شد، بار دیگر نشان داد که دشمنان قسم خورده ایران اسلامی، از هیچ اقدامی برای ضربه زدن به امنیت و آرامش این کشور فروگذار نخواهند کرد.
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کرمان، این اقدام تروریستی را به شدت محکوم می‌کند و از مسئولان کشور خواستار است که با عاملان و آمران این جنایت، برخورد قاطع و قانونی کنند. از مردم شریف ایران نیز می‌خواهیم که در برابر دشمنان قسم خورده این کشور، متحد و یکپارچه باشند. ما باید با وحدت و همدلی، از کشور عزیزمان دفاع کنیم و اجازه ندهیم که دشمنان به اهداف شوم خود برسند.
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کرمان همواره پشتیبان ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی ایران خواهیم بود و با تمام توان در برابر دشمنان قسم خورده این کشور ایستادگی خواهیم کرد. با خانواده‌های داغدار شهدای این حادثه، ابراز همدردی می‌کنیم و از خداوند متعال برای آن‌ها صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نماییم؛ و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته

ارسال نظرات