بیانیه سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در پی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان

سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در پی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان و شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۶۷۹۶۳
|
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در پی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان و شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر می باشد:

آه از غمی که تازه شود با غم دگر

شهادت جمعی از هموطنان مان در گلزار شهدای کرمان در پی حادثه تروریستی و در چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، روزی تلخ و جانگداز را برای همه ایرانیان رقم زد.

این اقدام شنیع و ناجوانمردانه، بار دیگر قساوت و ظلم آشکار دشمنان جنایتکار و سنگدل  به ملت ایران را اثبات کرد.

خون پاک انسان هایی بی سلاح و آزاده و شهروندانی بیگناه توسط ایادی رژیم صهیونیستی و حامیانش بر زمین ریخت و گرچه فیض عظیم شهادت را نصیب آنها ساخت، اما همه ما را در غم و اندوه فرو برد به ‌گونه‌ای که از برگزاری مراسم سالگرد شهادت او هم هراس داشتند و آن را به خاک و خون کشیدند.
این اقدام ناجوانمردانه که تصویری واضح از ضعف و خواری دشمنان ایران اسلامی است، نمی تواند ملت بزرگ ایران را از ایستادگی پای آرمان های انقلاب اسلامی بازدارد و باذن الله، انتقام سختی در انتظار دشمنان ملت ایران خواهد بود.
سازمان بسیج کارگران و کارخانجات ،  این مصیبت جانکاه را به محضر حضرت صاحب الزمان(عج) ، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و تمام مردم عزیز ایران به ویژه جامعه بزگ کارگری و کارفرمایی تسلیت و از درگاه خدای متعال برای شهدای این حادثه، علو درجات و هم نشینی با حضرت زهرا سلام الله علیها و برای مجروحان، شفای عاجل مسألت دارد.

ارسال نظرات