به مناسبت شهادت جمعی از زائران گلزار شهدای کرمان :

محکومیت دانشجویان و جامعه دانشگاهی جنوب استان کرمان

دشمنان انقلاب به ویژه رژیم جعلی صهیونیستی سعی دارند با حملات تروریستی همچون شهادت مظلومانه مردم بی دفاع که زائران سردار شهید سلیمانی در گلزار شهدای کرمان بودند، به جنایات خود در غزه ادامه دهند.
کد خبر: ۹۵۶۷۹۷۸
|
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، در پی شهادت جمعی از زائران گلزار شهدای کرمان، دانشجویان و دانشگاهیان شش شهرستان جنوبی استان کرمان بیانیه‌ای صادر نمودند:

بسم رب القاصم الجبارین

«قاتِلُوهُمْ یُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَیْدِیکُمْ وَ یُخْزِهِمْ وَ یَنْصُرْکُمْ عَلَیْهِمْ وَ یَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُؤْمِنِینَ:
با آنان بجنگید تا خدا آنان را به دست شما عذاب کند و رسوایشان نماید و شما را بر آنان پیروزى دهد و سینه‌هاى [پر سوز و غم]مردم مؤمن را شفا بخشد.»
در سالروز شهادت سردارشهید حاج قاسم سلیمانی، فاجعه تروریستی گلزار شهدای کرمان و به خون غلطیدن جمعی از هموطنانمان را محکوم و این جنایت را خدمت مردم شهید پرور ایران اسلامی و استان کرمان تسلیت عرض می‌کنیم.
ما باید بدانیم دشمن همواره در کمین بوده و این عبارت امیرالمومنین علی (ع) را که فرمودند اگر تو خوابی، دشمن بیدار است را جدی گرفته و برای خنثی کردن تهدیدات و نقشه‌های آن‌ها تدابیر ویژه‌ای بیندیشیم.
دشمنان اسلام و انقلاب، همواره و در شرایط خاصی همچون انتخابات پیش رو بدنبال ایجاد حوادثی برای ایجاد ناامنی در کشور بوده اند تا نقشه‌های شوم خود را عملی کنند.
دشمنان انقلاب به ویژه رژیم جعلی صهیونیستی سعی دارند با حملات تروریستی همچون شهادت مظلومانه مردم بی دفاع که زائران سردار شهید سلیمانی در گلزار شهدای کرمان بودند، به جنایات خود در غزه ادامه دهند.
دانشجویان و دانشگاهیان شش شهرستان جنوبی استان کرمان؛ ضمن محکومیت این اقدام تروریستی و تاکید بر به کیفر رساندن این تروریست‌های وابسته به استکبار جهانی و آرزوی بهبودی و عافیت برای مجروحان، شهادت جمعی از مردم مظلوم و ولایتمدار کشور عزیزمان در مسیر گلزار شهدای کرمان را به محضر حضرت، ولی عصر ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری، خانواده معزز آنان و مردم شریف ایران اسلامی و استان ولایتمدار کرمان تبریک و تسلیت عرض نموده و برای آن عزیزان در ایام ولادت ام ابیها، حضرت صدیقه طاهره (س) از خداوند متعال طلب رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان معزز، صبر مسألت می‌نماید.
دانشجویان و اعضای جامعه دانشگاهی جنوب کرمان ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی، امام راحل و مقام معظم رهبری؛ بر سپردن راه پرافتخار حاج قاسم عزیز تاکید کرده؛ و مشتاق‌تر از قبل اعلام می‌دارد، خون ناچیز مان در راه اعتلای انقلاب اسلامی و ظهور خورشید مهدویت (عج) آماده نثار است.
شورای تبیین مواضع دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شش شهرستان جنوبی استان کرمان

ارسال نظرات