اطلاعیه بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری:

دشمنان نشان دادند از شهید سلیمانی بیشتر وحشت دارند

بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری با صدور اطلاعیه پیرامون حادثه تروریستی در کرمان اعلام کرد: این اقدام جنایتکاران یکبار دیگر ثابت کرد که فتنه ها و توطئه‌ های بدخواهان ایران اسلامی تمامی ندارد و ترس و وحشت آنها از شهید سلیمانی بیش از حاج قاسم سلیمانی است.
کد خبر: ۹۵۶۸۰۰۲
|
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ متن اطلاعیه بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری  به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ لا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلواْ في سَبيلِ الله امواتا بل احیا عند ربهم یرزقون.

بار ديگر دست دردمنشانه استکبار به خون عاشقان و دلدادگان غیور مردی از تبار ایثار و شهادت ، سربازی بی ادعا و مدافع مظلومان آلوده شد حادثه تروریستی کرمان که منجر به شهادت و جراحت تعدادی از هموطنان عزیزمان شد، ایران را   به سوگ نشاند و موجی از اندوه و تأثر را مهمان سینه هامان کرد.

این اقدام  جنایتکاران یکبار دیگر ثابت کرد  که فتنه ها و توطئه‌ های بدخواهان ایران اسلامی، تمامی ندارد و ترس و  وحشت  آنها  از شهید سلیمانی بیش از حاج قاسم سلیمانی است، که اگر جز این بود در سالگرد شهادت این عزیز، دست به چنین اقدامی نمی زدند.

سازمان بسیح اساتید استان چهارمحال و بختیاری ضمن محکوم نمودن این اتفاق و عرض تسلیت به خانواده های معزز شهدای گرانقدر این حادثه، برای مجروحان عزیز آرزوی سلامتی دارد و با عزمی راسخ پشتیبان ولایت فقیه و ادامه دهنده راه شهیدان بویژه سردار دلها می باشد.

ارسال نظرات