فرمانده سپاه دیّر در پیامی مطرح کرد؛

دشمن با این اقدام نشان داد نسل سلیمانی کابوس آنها شده است

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) شهرستان دیّر در پیامی در رابطه با حادثه تروریستی کرمان مطرح کرد: این اقدام بزدلانه دشمنان؛ نشان از ضعف و پوچی در تقابل رو در رو با اراده مقاومت ملت ایران و وحشت از نسل سلیمانی است.
کد خبر: ۹۵۶۸۱۴۶
|
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۵

دشمن با این اقدام نشان داد؛ نسل سلیمانی کابوس آنها شده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیّر، سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی نیا فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) شهرستان دیّر در پیامی در رابطه با حادثه تروریستی کرمان همزمان با سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی پیام تسلیتی صادر کرد.

 

متن پیام به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم 

 

بار دیگر داغی تازه خاطر مردم مسلمان ایران اسلامی را جریحه دار کرد و اینبار دشمنان قسم خورده ملت که روزی از نام حاج قاسم سلیمانی ترس داشتند و روزی دیگر از انتشار عکس او می ترسیدند این بار با دو انفجار تروریستی در مسیر زائران آن شهید ثابت کردند که از زائرانش نیز می‌هراسند. 

 

این اقدام بزدلانه دشمنان؛ نشان از ضعف و پوچی در تقابل رو در رو با اراده مقاومت ملت ایران و وحشت از نسل سلیمانی دارند؛ نسلی که با ایمان، ایثار و اراده قوی، الگوی مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان انسانیت و اسلام است که کابوس آنها شده است و این حوادث ناپسند تنها افتخار ایستادگی و مقاومت ملت ایران را بیشتر می‌کنند و هیچ‌گاه نمی‌توانند اراده ملت ایران را شکست دهند.

 

اینجانب ضمن تسلیت به خانواده‌های معظم شهدا و ملت ایران از خداوند متعال برای آنها صبر و سلامتی و شفای زخم‌های بازمانده‌ها و برای دشمنان اسلام هلاکت و شقاوت مسئلت می‌نمایم.

 

سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی نیا

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیدالشهدا(ع) شهرستان دیّر 

انتهای خبر/

ارسال نظرات