معاون بسیج مساجد و محلات سازمان بسیج مستضعفین در یادواره شهدای شهرستان بافت:
سردار بابا احمدی در یادواره شهدای بافت گفت: امید دشمن به جنگ نرم است که مردم را از گذشته خود پشیمان کند و حال جامعه را مشوش نشان دهد و جوانان عزیز را نسبت به آینده ناامید سازد.
کد خبر: ۹۵۶۸۱۴۷
|
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۷

امید دشمن به جنگ نرم  است
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ سردار حیدر  بابااحمدی معاون بسیج مساجد و محلات سازمان بسیج مستضعفین گفت :امید دشمن به جنگ نرم است که مردم را از گذشته خود پشیمان کند و جامعه را مشوش نشان دهد و ناامیدی در بین جوانان و نوجوانان ایجاد کند.
 

معاون بسیج مساجد و محلات سازمان بسیج مستضعفین در چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یادواره شهدای شهرستان بافت ضمن محکوم کردن جنایت گلزار شهدا کرمان اظهار داشت: دشمن با این جنایت ها دنبال آسیب به انسجام کشور است که غافل از این هست که خون شهدا باعث وحدت و انسجام بیشتر بین مردم با حاکمیت اسلامی می شوند.


وی با اینکه عزت و اقتدار امروز ما به خاطر شهدا است گفت : آرزوی همه ما شهادت است و آنچه دیروز اتفاق افتاد رسوایی جنایتکاران بود
حیدر بابا احمدی با بیان اینکه خداوند در آیه شریفه ۲۱۷ سوره بقره می فرماید جنگ دشمن با شما پایان ندارد تا از دین تان دست بردارید عنوان کرد : شیوه های جنگ دشمن متفاوت است و راهبرد استکبار این است که چون اسرائیل کوچک است و قابلیت بزرگ شدن ندارد پس باید ایران کوچک شود‌.

سردار بابااحمدی گفت :دشمن تمام تلاشش این است که انقلاب را از بین ببرد و تاکتیک های دشمن دائم در حال تغییر است از جمله تحریم اقتصادی،انزوای بین المللی و فتنه نرم سیاسی ، اقتصادی ، علمی ، اجتماعی  و... .


مسئول بسیج مساجد و محلات کشور خاطر نشان کرد: مشکل دشمن با اسلام ناب و جمهوری مبتنی بر اسلام ناب است که ابر قدرت ها را به ذلت نشانده است.


سردار حیدر بابا احمدی با بیان اینکه مردمی که پای این اسلام نشسته اند مورد غضب دشمن هستند عنوان کرد اسلام بدون جمهوری و مردم مهجور است و مردم بدون اسلام هم جسم بی روح می شوند‌‌.


وی بیان داشت :حکمرانی نوینی که امام خمینی ایجاد کرد ایران قوی را شکل داد و امروز به برکت خون شهدا در اوج غزت و اقتدار قرار گرفته ایم. ذلت و خواری آمریکا و انگلیس را در خلیج فارس دیدیم. هر جا که استکبار قدم گذاشت قدمش شکسته شد.


مسئول بسیج مساجد و محلات کشور ابراز داشت : رای ما یک سد مستحکم در حفظ حرم جمهوری اسلامی مقابل فتنه دشمن خواهد بود و باید برای انتخابات پرشور تلاش کنیم.

ارسال نظرات