خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی ۷ ولیعصر (عج) گفت: مکتب حاج قاسم بعد از شهادت ایشان گسترش یافت و به همه جهان اسلام و دنیا صادر شد و تبدیل به یک الگو و سرمشقی برای تربیت و انسان‌سازی در جهان شد.
کد خبر: ۹۵۶۸۱۶۰
|
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در لشکر عملیاتی ۷ ولیعصر (عج)، حجت الاسلام خداداد الیاسی در مراسم چهارمین سالگرد شهید سلیمانی در حسینیه امام خامنه ای مدظله العالی لشکر اظهار کرد: جامع‌ترین ویژگی و توصیف راجع به شهید حاج قاسم سلیمانی بیان رهبر معظم انقلاب مبنی بر مکتب بودن ایشان است.

 

وی با بیان اینکه مکتب حیات دارد، قدرت اثرگذاری دارد و تاریخ انقضا ندارد، افزود: مکتب حاج قاسم بعد از شهادت ایشان گسترش یافت و به همه جهان اسلام و دنیا صادر شد و تبدیل به یک الگو و سرمشقی برای تربیت و انسان‌سازی در جهان شد.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی ادامه داد: اگر حاج قاسم قبل از شهادتش خواب را بر دشمن حرام کرده بود، امروز این مکتب حاج قاسم است که دشمن را مستاصل کرده و باعث تکثیر حاج قاسم‌های متعددی در همه سنین و در همه ملت‌ها شده است.

 

وی ادامه داد: به همین دلیل دشمن نمی‌تواند این موضوع را تحمل کند بنابراین سعی در خاموش کردن نور این مکتب دارد، اما باز هم دچار اشتباه محاسباتی شده است.

 

الیاسی با بیان اینکه مکتب حاج قاسم در امتداد مکتب عاشورا تا ابد زنده و پویا خواهد ماند، گفت: یکی از شاخصه‌های مکتب ظرفیت تقویت آن است و این وظیفه امروز هم ما است تا با جهاد تبیین و عمل به آرمان‌ها و زنده نگه داشتن این شاخصه مکتب حاج قاسم را زنده کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار