خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان گفت: امروز انتخابات نقطه تمرکز و عظمت جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۹۵۶۸۱۷۲
|
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام سيد محسن حسيني ديباجي در جمع خانواده پایوران سپاه استان سمنان در مراسم گرامیداشت ولادت حضرت زهرا(س) و مقام زن ضمن عرض تسلیت به مناسبت چهارمین سالروز شهادت سردار سلیمانی و عملیات تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان اظهار داشت:نتایج اقدامات سردار قاسم سلیمانی ضربات سنگین و بزرگی را به جهان استکبار وارد کرده است بنابراین دنیای استکبار از زائران سردار سلیمانی هم هراس دارند و دست به این جنایت بزرگ زدند.
وی با اشاره به اینکه آنان ایران را کانون مقاومت می دانند و قطع سر پنجه های این مقاومت در دستور کار قرار گرفته و بنا بر این به سوریه، لبنان و عراق حمله کردند،افزود: مسئولیت این حادثه بر عهده نیرو های تکفیری است که در دو مکان انفجار رخ داد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان مبارزه با تکفیری ها را از شاهکار های جبهه مقاومت و ایران با فرماندهی سردار سلیمانی دانست و گفت: این اقدام جنایتکارانه دشمن نشان از عجز و ناتوانی آن ها است که اکنون در رسانه های معاند با محوریت ایجاد نا امنی و تولید محتوای کاذب با موضوعات نا امنی در آستانه انتخابات، بهانه های نرخ بازار سکه و ارز و در راستای ایجاد شک و شبهه در امت ایران اسلامی محتوا تولید و منتشر کرده است.
وی خاطرنشان کرد:باید بدانیم امروز انتخابات تنها یک فرآیند مشارکت سیاسی مردم در اداره کشور نیست بلکه یک نقطه مرکزی عظمت انقلاب اسلامی است.
دیباجی با تاکید بر اینکه مشارکت در انتخابات مهم ترین اولویت است، یادآور شد: تشویق مردم به مشارکت حداکثری وظیفه همگانی و به ویژه پایوران و بسیجیان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها