خبرهای داغ:

محکومیت حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان

نخبگان بسیج دانش آموزی(مجمع علوی) شهرستان کارون ضمن محکومیت حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان،اطلاعیه ای در این خصوص صادر کردند.
کد خبر: ۹۵۶۸۲۴۸
|
۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۱

نخبگان بسیج دانش آموزی(مجمع علوی) شهرستان کارون ضمن محکومیت حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان،اطلاعیه ای در این خصوص صادر کردند.

متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

بسم رب ا,لشهدا و صدقین
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ

دیدیم و شنیدیم دشمنان ایران و اسلام چگونه بار دیگر دست به جنایتی هولناک زدند و بسیاری از هموطنان عزیز و غیوری که برای زیارت سردار شهیدشان به معراج شهدای کرمان قدم نهاده بودند را مورد حمله قرار دادند،عده ای بسیار را به شهادت رساندند و عده ای را نیز مجروح کردند و خانواده بسیاری را عزادار کردند.

اولین بار نیست که دشمن دست به چنین جنایاتی می زنند و بیشتر نیز در طیف وسیع تری در غزه مشاهده کرده بودیم که چگونه مناطق مسکونی را بمباران می کردند و کودکان و زنان ،مردان و کهنسالان را به شهادت می‌رساندند.

مجمع علوی شهرستان کارون این جنایت هولناک را به شدت محکوم و برای شهیدان رحمت و مغفرت برای مجروحان شفای عاجل و برای خانواده شهیدان صبر و استقامت را از خداوند خواستار است
به حول قوه الهی دور نیست که انتقام سختی از آنها گرفته خواهد شد دور نیست که فرزندان اسلام آنها را از بین خواهند برد و پرچم لا الله الا الله و یا حسین را در سرزمین های اشغالی برافراشته خواهند کرد.
مجمع علوی حوزه بسیج دانش آموزی شهرستان کارون
۱۴ دی ماه ۱۴۰۲

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار