ویژه برنامه دهه مقاومت و چهارمین سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی همراه با یادواره شهدای اصناف میبد از سوی اتحادیه‌های صنفی شهرستان و با حضور مردم انقلابی و شهید پرور در مصلی آیت الله اعرافی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۸۲۶۷
|
۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد؛ مداحی مداح اهل بیت علی نیکونژاد، سخنرانی سردار مدافع حرم رضا مهدیان، برپایی غرفه‌های فرهنگی و ورزشی و نقاشی کودک و توزیع نان سورُک از برنامه‌های این مراسم بود که با همت اتحادیه‌های قصابان، رستوران داران، چلوکبابی، مرغ وماهی واغذیه فروشان، ️خواربار و لبنیات، عطاران وسقط فروشان، ️فروشندگان میوه وتره بارو آجیل وخشکبار وعمده فروشان موادغذایی برگزار گردید.
مسئول آموزش قرارگاه امام علی علیه السلام با ذکر ویژگی‌های شخصیتی حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: زمانی که شهر‌های استان کردستان بعد از غائله زاهدان و سیستان و بلوچستان یکی پس از دیگری در حال سقوط بود و این استان مقر و جولانگاه حزب کومله بود و ناامنی منطقه را فرا گرفته بود، لشکر ثاراالله با فرماندهی سردار شهید حاج قاسم با ورود به این منطقه آرامش و اقتدار را در این شهر‌ها به وجود آورد.
سردار مدافع حرم رضا مهدیان با بیان طراحی و توطئه‌های جدید دشمن بعد از هشت سال دفاع مقدس با سازمان دهی داعش و تصرف سوریه و عراق، تصریح کرد: تصرف ایران و براندازی شیعه از بیخ و بن هدف نهائی و اصلی داعش است.
وی خاطرنشان کرد: حاج قاسم مرد میدان نبرد و اهل مشورت با نخبگان و بزرگان و دارای سیاست و تجربه و تدبیر بود، او جهان اسلام متوجه جنایت‌کارانی، چون داعش کرد، او نیرو‌هایی سنی، شیعه و مسیحی و تجهیزات و ادوات مختلف را کنار هم قرار داد و با الگو سازی و شبکه سازی و انجام عملیات‌های مشترک در مقابل دشمنان جنایتکار ایستاد.
وی همچنین از حضور فرماندهان دلاور و مقتدر میبدی در هشت سال دفاع پیروزی و پیروزی‌هایی که با همت و حضور آن‌ها و رزمندگان اسلام رقم خورد، یاد کرد.
گفتنی است برنامه گرامیداشت چهارمین سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و اولین یادواره شهدای اصناف میبد همراه با پخت ۱۰ دیگ آش آبادانی از سوی اتحادیه‌های صنفی و با حمایت و همکاری دفترامام جمعه، فرمانداری، ناحیه مقاومت بسیج میبد (بسیج اصناف)، اداره صمت، اتاق اصناف و شهرداری وشورای اسلامی شهرمیبد برگزار شد.

ارسال نظرات