خبرهای داغ:
سردار سیدموسی حسینی گفت: سردار سلیمانی نه تنها در بین مردم منطقه، بلکه در بین دشمنانش هم دارای ابهت و جایگاه بود چون یار صدیق انقلاب و امام بود.
کد خبر: ۹۵۶۸۲۹۲
|
۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳

شهید سلیمانی مصداق بارز یاران صدیق انقلاب است / فرماندهی جهادی شهید سلیمانی الهام بخش و راهگشای جبهه مقاومت است

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ سرتیپ دوم پاسدار سیدموسی حسینی ؛ جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان در مراسم یادواره شهدای روستای زینب آباد از توابع شهرستان رامیان گفت : یادواره‌های شهدا محل پیوند نسل نو و نسل انقلاب و محفل انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان است.

وی افزود: ما در جریان مقابله حق و باطل حزب الله و حزب شیطان داریم و حزب سومی وجود ندارد لذا طرفداران جبهه حق گرد حزب الله جمع می شوند و طرفداران جبهه باطل گرد حزب شیطان اجتماع می کنند.

جانشین سپاه نینوا عنوان کرد : در جریان بعثت مکرم نبی اکرم و دوران انقلاب اسلامی وقتی به نبرد حق و باطل می نگریم دو طیف یاران صدیق و یاران همراه نبی مکرم اسلام و امامین انقلاب اسلامی را مبینیم که دسته اول ایمانی فولادین به مبانی اسلام دارند و دسته دوم صرفا همراه و همسو با اسلام هستند.

حسینی ضمن برشمردن ویژگی‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اذعان داشت: سردار سلیمانی نه تنها در بین مردم منطقه، بلکه در بین دشمنانش هم دارای ابهت و جایگاه بود چون یار صدیق انقلاب و امام بود و از ویژگی بارز وی می‌توان از اخلاص او نام برد شهید سلیمانی دو جهاد نفس و جهاد با دشمنان را در طول زندگی سرلوحه خود قرار داد.

سخنران یادواره شهدای زینب آباد عنوان کرد: در شرایطی که دشمنان اسلام نقشه خاورمیانه بزرگ را طراحی کردند، مدیریت جهادی شهید سلیمانی معادلات غرب آسیا را به نفع اسلام تغییر داد و در شرایطی که داعش را به عنوان یک غده سرطانی در منطقه مسلمان ایجاد کردند حضور این فرمانده جهادی جلوی فتنه‌های بزرگ را گرفت و حکومت داعش را محو کرد.

جانشین سپاه نینوا تصریح کرد: امروز در نبرد اراده‌ها انتخابات ۱۴۰۲ را در پیش داریم که انتخاباتی بسیار مهم است زیرا بعد از فتنه جهانی سال گذشته برگزار می شود و چشم دنیا به آن است. اما آنچه که ما تجربه کردیم حضور همواره ملت بصیر ایران در صحنه های مختلف سیاسی کشور است.

انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها