خبرهای داغ:
مراسم بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی کرمان به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت خدیجه(س) در مسجد صاحب‌الزمان(عج) برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۸۲۹۷
|
۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت خدیجه(س) و مسجد صاحب‌الزمان(عج) مراسم بزرگداشت این شهید قاسم سلیمانی با حضور داود محبی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) روایتگری روح الله حسینی برگزار شد.

حسینی روایتگر این مراسم با بیان ممتاز بودن حاج قاسم در زندگی گفت: با استعانت از آیه‌《يَوْمَ نَدْعُوا كُلَّ أُناسٍ بِإِمامِهِمْ فَمَنْ أُوتِيَ كِتابَهُ بِيَمِينِهِ فَأُولئِكَ يَقْرَؤُنَ كِتابَهُمْ وَ لايُظْلَمُونَ فَتِيلاً》[به‌يادآور] روزى را كه هر گروهى را با پيشوايشان مى‌خوانيم. كسانى ‌كه نامه‌ی عملشان به دست راستشان داده‌ شود، آن را [با شادى و سرور] مى‌خوانند و كمترين ستمى به آن‌ها نخواهد شد؛ می‌توان به ویژگی‌های رفتاری حاج قاسم، از جمله ایثار و اخلاص و اینکه دنبال دیده شدن نبود، پی برد.

وی از حس مسئولیت‌پذیری اجتماعی شهید سلیمانی یاد و تصریح کرد: سوریه به دو دلیل به این وضع دچار شد، یکی به دلیل رفاه زدگی بدون بصیرت مردم سوریه و دوم احساس مردم سوریه نسبت به یکدیگر و فراموش کردن کردن فریضه امر به معروف و نهی از منکر بود.

انتهای پیام/ اسما صادقی

ارسال نظرات