خبرهای داغ:
پویش دختران حاج قاسم در آستانه هفته مقاومت و دهه بصیرت به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت نرجس(س) با هدف تجدید میثاق با آرمان‌ شهدای مقاومت و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در بوستان شهروند پردیسان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۸۳۱۰
|
۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، فاطمه سادات‌قاضی مسئول شعبه امر به معروف و نهی از منکر حوزه مقاومت بسیج حضرت نرجس(س) در حاشیه این پویش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت، گفت: در هفته مقاومت همزمان با گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت قاسم سلیمانی، پویش دختران حاج قاسم به میزبانی ۶ پایگاه مقاومت بسیج تابع این حوزه با هدف تجدید میثاق با اهداف شهدای مقاومت و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب برگزار شد.

وی از اجرای طرح و ایده‌هایی با محوریت جهاد تبیین از نگاه مکتب شهید سلیمانی با همکاری شعبه فرهنگی حوزه مقاومت بسیج حضرت نرجس(س) خبر داد و اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه‌های اجرا شده برپایی نمایشگاه پوستری«مثل خودش» با بیان خطرات شهیدسلیمانی بود که به میزبانی شعبه فرهنگی برگزار شد.

قاضی برپایی میزمهربانی، ایستگاه کودکانه، ایستگاه پذیرایی، قرائت دلنوشته شهیدسلیمانی اهداء ملزومات حجاب، را از دیگر برنامه‌های پویش دختران حاج قاسم در هفته مقاومت عنوان کرد.

انتهای پیام/حردانی

ارسال نظرات