معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور جانبازان و شهدا را مایه عزت و افتخار کشور خواند و گفت: شما جانبازان جان و وجود خود را در مسیر دفاع از کشور قرار داده اید و وظیفه دولت شنیدن حرف‌های شما و رسیدگی به نیازهاست.
کد خبر: ۹۵۶۸۳۲۹
|
۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶

شهدا و جانبازان مایه عزت و افتخار کشور هستند

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان،انسیه خزعلی ظهر امروز ۱۵ دی ماه در سفر به زنجان در خانه جانباز سرافراز «ابراهیم صمدی» حضور یافت  و به پاس سال‌ها مجاهدت و صبوری ایثارگران، با خانواده وی دیدار و به مقام شامخ جانبازان ادای احترام کرد.

وی با اشاره به ارزش و جایگاه کار ایثارگران، جانبازان و شهدا و نقش همسران و مادران در پرورش این نسل و هشت سال دفاع مقدس ابراز کرد: ارزش کار ایثارگران را درک کرده و قدردان اقدامات ارزشمند شما جانبازان، شهدا و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس هستیم.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور ضمن تأکید بر اهمیت دیدار با جانبازان و خانواده‌های شهدا و ایثارگران برای شنیدن صحبت‌ها و دریافت انتقادات و پیشنهادات عنوان کرد: باید از نزدیک در جریان اوضاع و احوال این قشر قرار گرفت و با انتقال درخواست‌ها به هیئت دولت زمینه رسیدگی بیشتر به خانواده‌های معزز شهدا و جانبازان را فراهم کنیم.

وی جانبازان و شهدا را مایه عزت کشور خواند و گفت: شما جانبازان جان و وجود خود را در مسیر دفاع از کشور قرار داده‌اید، صبر شما جانبازان بالا بوده و گلایه‌ای نمی‌کنید ولی وظیفه دولت شنیدن حرف‌های شما و رسیدگی به نیازها است.

خزعلی تصریح کرد: هر کاری که در توانمان باشد انجام می‌دهیم تا بتوانیم قدم کوچکی برای بهتر شدن زندگی جانبازان برداریم.

 

 

 

 

ارسال نظرات