خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی فرد ضمن محکوم کردن حمله تروریستی کرمان گفت: آمریکا به دنبال محدود کردن ایران است.
کد خبر: ۹۵۶۸۳۴۳
|
۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد نبی موسوی فرد خطیب جمعه اهواز در خطبه‌های نماز جمعه امروز گفت: دشمن با انجام جنایت تروریستی کرمان و با ترور شخصیت‌های اثرگذار در ایران و فلسطین به دنبال این است که تحرکات اجتماعی را به دست گیرد و دور جدیدی از آشوب‌ها را در ایران رقم بزند.

او با اشاره به ایجاد جبهه متحد توسط شهیدانی، چون سردار حاج قاسم سلیمانی افزود: آتشی که این شهیدان به رهبری رهبر معظم انقلاب بر افروخته‌اند به خواست خدا خاموش شدنی نیست و شلعه آن آمال و آرزو‌های شیطان بزرگ و استکبار جهانی را خواهد سوزاند.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی فرد ادامه داد: آمریکا به دنبال محدود کردن ایران و کمرنگ کردن اثرگذاری این کشور اسلامی در منطقه است؛ تفکر ناب امام (ره) صدور انقلاب بود که باید در این زمینه همواره تلاش کنیم.

نماینده، ولی فقیه در خوزستان در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به انتخابات گفت: بی شک ما نیز نسبت به برخی از رفتار‌های مسئولان گله‌مند هستیم، اما باید بدانیم که انقلابی که زمینه حرکت جهانی امام زمان (عج) را فراهم می‌کند با سختی‌هایی نیز همراه است.

او یادآور شد که مسئولان باید توجه داشته باشند که با شعار نمی‌توان مردم را پای صندوق رای آورد؛ کارشکنی در امور اداری همواره مشاهده می‌شود در حالیکه مسئول باید در دسترس آسان مردم باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها