خبرهای داغ:
مردم شهرستان حمیدیه با تجمع در مسجد جامع الهدی عملیات تروریستی که منجر به شهادت و مجروحیت جمعی از مردم کشور در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی در کرمان را محکوم کردند.
کد خبر: ۹۵۶۸۳۸۲
|
۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در ناحیه حمیدیه؛ به گفته تجمع کنندگان دشمنان فکر کردند با عملیات تروریستی در مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی می‌توانند مردم را از ادامه دادن راه این شهید بزرگوار بازدارند اما کوره خوانده‌اند چرا که مرگ با افتخار، آرزوی تک تک مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی است.

 

حجت‌الاسلام سعید لفته پور بیان کرد: می دانید که هر تجلیلی باید همراه با تحلیل باشد؛ باید تحلیل داشته باشیم، چرا اینقدر کینه نسبت به حاج قاسم که گفت برایم گنبد و بارگاه نسازید و بر سنگ قبرم بنویسید، سرباز؛ نمی خواست نامش بعد از خودش اینچنین آوازه داشته باشد، اما خدا اراده کردّ، کسی که برای او و به نام او و در مسیر او گام بگذارد، نامش بلندآوازه شد. 

 

حجت‌الاسلام والمسلمین سعید لفته پور امام جمعه شهرستان در ادامه گفت: آمریکا به دنبال محدود کردن ایران و کمرنگ کردن اثرگذاری این کشور اسلامی در منطقه است؛ تفکر ناب امام(ره) صدور انقلاب بود که باید در این زمینه همواره تلاش کنیم

 

امام جمعه شهرستان در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به انتخابات گفت: بی شک ما نیز نسبت به برخی از رفتار‌های مسئولان گله‌مند هستیم، اما باید بدانیم که انقلابی که زمینه حرکت جهانی امام زمان(عج) را فراهم می‌کند با سختی‌هایی نیز همراه است.

 

او یادآور شد که مسئولان باید توجه داشته باشند که با شعار نمی‌توان مردم را پای صندوق رای آورد؛ کارشکنی در امور اداری همواره مشاهده می‌شود در حالیکه مسئول باید در دسترس آسان مردم باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها