زنجان-معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با حضور در کوی وحدت استان زنجان، با بانوان منطقه حاشیه این شهر دیدار کرد.
کد خبر: ۹۵۶۸۳۹۹
|
۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۹

بازدید معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور از منطقه حاشیه نشین شهر زنجان

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ دکتر انسیه خزعلی پیش از ظهر امروز در ادامه سفر خود به استان زنجان به دیدار با گروهی از بانوان در کوی وحدت زنجان پرداخته و با مشکلات و دغدغه‌های بانوان این بخش آشنا شد.

وی در حاشیه این بازدید بعد از شنیدن دغدغه‌ها و مشکلات بانوان، اظهار کرد: بسیاری از مشکلات بیان شده مربوط به دستگاه‌های مختلف است، اما تلاش می‌کنیم صدای شما را به مسئولان مربوطه برسانیم تا بودجه و اعتباراتی برای این منطقه تخصیص داده شود.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با بیان آنکه باید نیرو‌های مردمی و خود بانوان پای کار باشند و دولت پشتیبانی حمایت و تسهیلات را فراهم سازد اظهار داشت: بیایید پای کار و نشان دهید که بانوان اگر بخواهند می‌توانند تحول ایجاد کنند، تصریح کرد: مشکلات بیان شده را به وزارتخانه‌های مرتبط ارسال می‌کنم و تا حدی که امکان داشته باشد سعی می‌کنیم تا از اعتبارات سفر‌های استانی بخشی از مشکلات حل شود.

گفتنی است کوی وحدت، یکی از سکونتگاه‌های غیررسمی شهر زنجان است. این منطقه در قسمت جنوبی شهر واقع شده و بالغ بز ۸۵۰ نفر جمعیت آن را تشکیل می‌دهد، باتوجه به قرارگیری این منطقه در بخش جنوبی شهر، مردم آن محروم از برخی امکانات هستند.

طبق اعلام دبیر قرارگاه گروه نسل سلمان، کوی وحدت ۲۵۷ خانواده دارد، تعداد کل جمعیت آن ۸۳۱ نفر است که ۳۹۸ نفر ان بانوان هستند. کوی وحدت ۳۳ نفر بانوی سرپرست خانواده دارد.

مشکلات اقتصادی، کار‌های سخت بانوان همچون کشاورزی، تجهیز خانه وقف شده در جهت تبدیل به درمانگاه و بهره برداری مردم، نبود بوستان و پارک و فضای تفریحی برای کودکان و نوجوانان، مشکل ساخت و سازها، نبود امکانات، نبود خانه بهداشت، مشکلات مربوط به مدرسه و.. بخشی از مشکلات بیان شده توسط بانوان کوی وحدت است.

ارسال نظرات