انتقام خون شهدا برچیده شدن رژیم صهیونیستی است

امام جمعه کوهبنان گفت: در حاشیه حادثه تروریستی سردار سلامی خاضعانه و قاطعانه صحبت هایی داشت اما به فرموده سردار دلها انتقام  این خون ها برچیده شدن رژیم صهیونیستی است
کد خبر: ۹۵۶۸۴۵۴
|
۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۶

نماز جمعه شهر کوهبنان به امامت حجت الاسلام حسن ایزدی در مسجد جامع  واقع در محله انصار کوهبنان برگزار شد.

حجت الاسلام حسن ایزدی امام جمعه کوهبنان پس از دعوت همگان به تقوای الهی با تسلیت شهادت جمعی از زائرین مزار سردار سلیمانی  گفت: دشمن قسم خورده در روز ولادت باسعادت بی بی دو عالم و چهارمین سالگرد سردار دلها در گلزار شهدا حادثه ای آفرید و عده ای از هموطنان را شهادت رساند و عده ای را مجروح کرد.

وی تاکید کرد: حادثه کربلا تکرار شد در حالی که حضرت زینب(س) صحنه های سختی را شاهد بود اما صبر کرد لذا خانواده شهدای حادثه تروریستی باید صبر زینبی داشته باشند کسانی که شاهد پر پر شدن دلدادگان اهلبیت و مکتب حاج قاسم بودند هم باید صبوری کنند.

امام‌ جمعه کوهبنان افزود: باید در کنار ولایت و رهبری گوش به فرمان معظم له حرکت کنیم در حادثه اخیر مسئولین اجرایی و نظامی به دیدار خانواده شهدا و جانبازان رفتند و لز آنان دلجویی نمودند.

وی ابراز داشت: در حاشیه حادثه تروریستی سردار سلامی خاضعانه و قاطعانه صحبت هایی داشت اما به فرموده سردار دلها انتقام این خون ها برچیده شدن رژیم صهیونیستی است. 

خطیب جمعه کوهبنان تصریح نمود:سردار دلها باعث تقویت جبهه مقاومت شد که آنان به سلاح های نظامی تجهیز شوند دشمنان بدانند که ملت ما با شهادت بیدارتر می شود لذا بعد از حادثه تروریستی مردم مسیر را با قوت و قدرت ادامه دادند.

وی یادآور شد: دشمن بعد از جریان الاقصی مرتب دچار خسارت و شکست شده اما بداند در نهایت ملت فلسطین پیروز میدان خواهد بود.

حجت الاسلام ایزدی ادامه داد: در هفته مقاومت هستیم ستاد مردمی طی روزهای اخیر برنامه های خوب ، با محتوا و در شان سردار دلها برگزار کرد همگان باید سیره سردار دلها را در زندگی خود ساری و جاری کنیم.

وی ابراز داشت: جا دارد همگان از نمایشگاه سیره سردار سلیمانی که به همت شهرداری و شورای شهر برگزار شده بازدید کنند شخصیتی که تقوا و خدا ترسی او زبانزد عام و خاص است.

امام جمعه کوهبنان بیان داشت: از زحمات حجت الاسلام هنرهوده در طی دوران حضور در شهرستان کوهبنان تقدیر  تشکر می کنیم و انتصاب حجت الاسلام حسینی را به سمت مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان تبریک می گوییم

ارسال نظرات
آخرین اخبار