مراسم چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در نیکشهر باحضورجمعی ازفرماندهان نظامی و انتظامی،ائمه جمعه و جماعت شیعه وسنی،روسای ادارات ،بسیجیان وهموم مردم در مسجدجامع الزهرا شهرستان نیکشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۸۴۶۸
|
۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۹

به گزارش خبرنگار بسیج از نیکشهر حجت‌ الاسلام و المسلمین وحید‌ بامری امام جمعه شهرستان نیکشهر در مراسم چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، ضمن محکومیت حادثه تروریستی جنایت بار در کرمان بیان کرد: شهدا کسانی هستند که با خدا معامله کردند، شهدا از این فضل الهی خوشحال هستند، چون خدا قبولشان کرده و پذیرفته و نعمت شهادت را شامل حالشان کرده و این نعمت بزرگی است.
وی افزود: شهید سلیمانی دنبال عمل صالح و خدمت به خلق خدا بود و برای نجات بشریت تلاش می‌کرد، علت شهادت وی توسط آمریکایی‌ها به چالش کشیدن و خنثی‌سازی توطئه‌های استکبار بود.

حجت‌ الاسلام و المسلمین بامری اذعان کرد: سردار سلیمانی اهداف انقلاب اسلامی را پیش برد، چرا که اهداف انقلاب اسلامی اراده الهی و برای پیاده‌کردن اسلام در دنیا است، برای اجرای عدالت این منتی است که خداوند متعال بر دوش ملت ایران نهاده و امروز به فضل الهی این انقلاب در همه حوزه‌ها در حال پیشرفت است و با پیشرفت ما مقابله به وجود آمده است.

سرهنگ پاسدارحسین نکوئی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر ضمن محکومیت حادثه تروریستی و کور دلانه دشمنان مزدور در شهر کرمان ونیز گرامیداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: ما مدیون خون حاج‌قاسم سلیمانی و مدافعان حرم هستیم که داعش را نابود کردند ،اگر امروز در سایه امنیت زندگی می‌کنیم به برکت حضور حاج‌قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت است.
وی بیان داشت: صداقت، اخلاق، اخلاص، رعایت موارد شرعی، محبت به خدا از ویژگی‌های برجسته حاج‌قاسم سلیمانی بود که باعث شد برجسته شود، شهادت سردار سلیمانی غمی بزرگ در عالم بر دل صاحبان فکر گذاشت، شخصیت سردار سلیمانی به این جهت برجسته شد که چون سردار در مکتب صدیقه طاهره حضرت فاطمه الزهرا (س) قدم برداشت و به همین دلیل به این شایستگی رسید.

وی افزود: سردار سلیمانی به فرماندهی ولی خدا و توکل به خدا پرچم حق را در دست گرفت و مقابل زورگویان عالم ایستاد و ریشه فاسدان را خشکاند و مظلومان عالم را در سوریه و لبنان یاری کرد، به همین جهت دشمنان به وحشت افتادند و فاسدترین فاسدان عالم برنامه به‌شهادت‌رساندن شهید سلیمانی را طراحی و در نهایت ایشان را به شهادت رساندند، اما مکتب و مسیر حاج‌قاسم ادامه دارد.

ارسال نظرات