در محکومیت حادثه تروریستی کرمان مطرح شد:

بیانیه شورای تبیین حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان

این جنایت در تداوم رفتار‌های وحشیانه دولت فاشیستی رژیم اشغالگر در غزه و پایمال کردن اصول اولیه انسانی ارزیابی می‌شود.
کد خبر: ۹۵۶۸۵۰۴
|
۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، شورای تبیین حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان در پی حادثه تروریستی کرمان بیانیه‌ای صادر نمود:
بسم الله الرحمن الرحیم وَمَنْ قُتِلَ مَظْلُومًا فَقَدْ جَعَلْنَا لِوَلِیِّهِ سُلْطَانًا فَلَا یُسْرِفْ فِی الْقَتْلِ ۖ إِنَّهُ کَانَ مَنْصُورًا (اسرا/۳۳)
چهارشنبه ۱۳ دی ماه مصادف با چهارمین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام "حاج قاسم سلیمانی" اقدامی جنایت وار و شنیع از سوی دشمنان نظام جمهوری اسلامی و دشمنان ایران و اسلام که در رأس همه‌ی آن‌ها رژیم غاصب صهیونیستی است رخ داد و باعث اندوهگین شدن قلوب تمامی آزادی خواهان جهان شد. در این اقدام ناجوانمردانه بیش از صد تن از مردم ایران اسلامی به شهادت رسیده و بیش از دویست تن نیز مجروح و مصدوم شده اند. این جنایت در تداوم رفتار‌های وحشیانه دولت فاشیستی رژیم اشغالگر در غزه و پایمال کردن اصول اولیه انسانی ارزیابی می‌شود. چنین جنایاتی نه تنها موجب ترس و عقب نشینی از ارزش‌های انقلاب اسلامی نخواهد شد، بلکه اراده مردم بزرگ مارا در تحکیم موازین و ارزش‌های امام و رهبری معظم انقلاب اسلامی بیش از پیش استحکام خواهد بخشید. همانطور که امام فرمودند: ما ملت شهادتیم و نمی‌توانند ما را از شهادت بترسانند.
در ادامه حرکت اقداماتی نظیر حادثه شاهچراغ، شهادت مرزبانان جمهوری اسلامی وطراحی و توطئه شوم استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی در پی برافروختن آتش ناامنی در سطح کشور هستند تا از این طریق به اهداف پلید و شوم خود دست یافته و امنیت عمومی را برهم زنند.
بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان ضمن محکومیت این جنایت تأسف‌بار توسط مزدوران سلفی صهیونیستی، علیه مردم عزیز و دیندار استان کرمان؛ موارد زیر را خواستارند:
از مسئولان امر خواستاریم که در رأس آن‌ها استانداری و دستگاه قضایی ضمن شناساندن اغراض پلید اینگونه حوادث و ناامنی‌ها به عامه مردم و شناسایی کامل عوامل و دست‌اندرکاران این حمله ناجوانمردانه، با برخوردی قاطع و با اجرای اشد مجازات، پاسخی محکم به سردمداران تکفیری ایشان داده و زمینه پایان چنین اتفاقات تلخی را فراهم نمایند.
ضروری است مردم بصیر ایران اسلامی ضمن حفظ هوشیاری با همکاری کامل با مسئولان انتظامی و امنیتی، باعث ایجاد آرامش و امنیت، همدلی و انسجام ملی در سطح جامعه شوند و با جدا کردن صف خود از دشمنانان ایران عزیز، برای همیشه تکلیف جریانات انقلابی و خالص انقلابی و علاقه‌مند به نظام جمهوری اسلامی و رهبری معظم انقلاب اسلامی را مشخص نموده و با حرکت انقلابی باعث سرکوبی جریانات منحرف شوند.
نهاد‌های امنیتی، انتظامی و قضائی فرصت را مغتنم شمرده و در پاسخ به درخواست‌های مردم انقلابی تا برچیدن کامل جریانات انحرافی، پلید و وابسته به استکبار جهانی، با اقدامات قاطع و سریع، امنیت و آرامش کامل را به جامعه برگردانند؛ و درپایان بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان نیز در کنار سایر مردم عزیز کرمان و ایران، شهادت مظلومانه این عزیزان را به مردم شریف کرمان و ایران و خانواده‌های شهیدان بزرگوار تسلیت گفته و برای مجروحین این جنایت، صحت و سلامتی از درگاه خداوند متعال مسئلت دارند و از جامعه دانشجویی می‌خواهد یاداین شهیدان و یاد وخاطره این لاله‌های پرپر شده بی‌گناه را گرامی بدارد.

ارسال نظرات