فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام گفت: شهید سلیمانی یک شخصیتی بود که تمام عمرش را برای جهاد در راه خدا صرف کرد و همواره پیرو ولایت و همین امر باعث شد تا او شخصیتی والا داشته باشد که مردم او را دوست داشته باشند.
کد خبر: ۹۵۶۸۵۰۵
|
۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار جمال شاکرمی گفت: شهید سلیمانی یک شخصیتی بود که تمام عمرش را برای جهاد در راه خدا صرف کرد و همواره پیرو ولایت و همین امر باعث شد تا او شخصیتی والا داشته باشد که مردم او را دوست داشته باشند و از او الگو بگیرند البته در تبیین شخصیت والای شهید سلیمانی همچنان باید بیشتر تلاش کنیم و نیاز است تا مردم بیشتر درباره شهید سلیمانی بدانند.

 

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام سپس ولادت فاطمه زهرا (س) را تبریک و بیان داشت: همه شخصیت‌های بزرگ به‌واسطه حضرت فاطمه زهرا (س) معرفی می‌شوند. امام خمینی (ره) که در سالروز ولادتش هستیم می‌فرماید: اگر وجود فاطمه مرد بود حتماً نبی می‌شدند.

 

شاکرمی در ادامه با اشاره به شهادت حاج‌قاسم سلیمانی تصریح کرد: خداوند مقرر کرد، سلیمانی با شهادت خود ادامه راه را طی کند. سلیمانی در جغرافیای مقاومت جنگید و همه وجودش را برای‌خدا گذاشت. دشمن نمی‌داند که با نام قاسم، شهادت او و همراهانش و مسیری که ریل‌گذاری کرده جریان مقاومت تقویت خواهد شد. اگر اکنون یمن با دست‌خالی مقابل استکبار می‌ایستد تحت‌تأثیر حاج‌قاسم است، چون قاسم راهبردهای آمریکا را در منطقه به شکست تبدیل کرد و آنها را به عقب کشاند.

 

وی افزود: اگر انسان مسیر درست را طی کند و صالح باشد و برای‌خدا جهاد کند، خداوند به او مقام می‌دهد و در مرتبه بالا قرار می‌دهد. رایحه خوشبوی شهادت این مرد بزرگ در کمترین زمان، عالم را تحت‌تأثیر خود قرارداد.

 

شاکرمی در پایان بیان کرد: حاج‌قاسم برای همیشه زنده ماند، او گوش‌به‌فرمان ولایت بود. خدای متعال می‌فرماید: اگر انسانی مؤمن باشد، عمل صالح انجام دهد، خداوند او را محبوب دل‌ها و قلب‌ها قرار می‌دهد. هرگز شعله‌های این عشق خاموش نمی‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار