برنامه میلاد کوثر به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها با حضور شهروندان در روستای عیسی آباد به همت پایگاه مقاومت بسیج خواهران هاجر برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۸۵۲۲
|
۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال بختیاری؛ حجت الاسلام رئیسی، با تبریک فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها به ذکر بخشی از فضائل اخلاقی و شخصیتی کوثر قرآن پرداخت.

 وی، سیره زندگی حضرت زهرا سلام الله علیها را اسوه و الگوی ماندگار برای تمامی زنان جهانیان دانست و افزود: پیروی از سیره زندگی کوثر قرآن، موجب رستگاری دنیوی و آخروی آنها خواهد بود

کارشناس مسایل مذهبی، گفت: تصریح کرد: مکتب حضرت زهرا سلام الله علیها مسئولیت ایجاد می‌کند و این مسئولیت‌پذیری در جامعه و انجام وظایف به صورت درست و به موقع آن یکی از مهارت‌های مهم در توسعه فردی و از طرفی موجب پیشرفت و ترقی کشور در همه زمینه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، امنیتی … می‌شود.

وی افزود:وجود مبارک یازده معصوم، علیهم السلام، قهرمان صبر و فداکاری حضرت زینب کبری  سلام الله علیها و سادات بزرگوار از نسل دخت گرامی پیامبر عظیم الشأن اسلام و امیر ولایت هستند، بنابراین وجود حضرت زهرا سلام الله علیها منشا همه برکت‌ها و خوبی‌ها است.

حجت الاسلام رئیسی، در پایان خاطر نشان کرد: بسیاری از مفسران قرآن کریم در تفسیر سوره کوثر یکی از معانی آن را نسل پُر برکت و ماندگار آن حضرت دانسته‌اند که در طول تاریخ مردم همواره از این نسل پاک بهره‌ها می‌برند.

ارسال نظرات