خبرهای داغ:
حجت الاسلام حسناتی امام جمعه شهر نجف آباد، در خطبه این هفته نماز جمعه گفت: دشمنان در صدد هستند، با ایجاد رعب و وحشت بین مردم، جامعه را از حضور در صحنه و رقم زدن انتخاباتی پرشور و سالم باز دارند.
کد خبر: ۹۵۶۸۵۹۰
|
۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه نجف آباد استان اصفهان، حجت الاسلام حسناتی امام جمعه شهر نجف آباد، در خطبه این هفته نماز جمعه گفت: دشمنان این نظام و اسلام در صدد هستند، با ایجاد رعب و وحشت بین مردم، جامعه را از حضور در صحنه و رقم زدن انتخاباتی پرشور و سالم باز دارند و این در حالی است که به مدد و نصرت الهی کور خوانده و راه به جایی نخواهند برد.

امام جمعه نجف آباد در ادامه با توجه به اقدام تروریستی اخیر در کرمان گفت:عده‌ای از مردم و زائران مزار شهید سلیمانی عزیز با اقدام ناجوانمردانه دشمنانی که نمی‌توانند مجد و عظمت ایران اسلامی را ببینند، به شهادت رسیدند. این‌ دشمنی‌ها نشان از پستی و رذالت آنهایی است که در فلسطین اشغالی سیلی محکمی خورده‌اند. 

لازم بذکر است مردم نجف آباد، همچون نمازگزاران سراسر کشور بعد از برگزاری نمازظهر جمعه و همزمان با تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی در کرمان، وقوع دو حادثه تروریستی در دیار کریمان را محکوم کردند.

ارسال نظرات