جانشین فرمانده سپاه روح‌الله

دشمن به دنبال ملتهب ساختن فضای کشور در آستانه انتخابات است

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله گفت: دشمن در تلاش است تا با جنایت تروریستی امنیت در جامعه را در آستانه انتخابات مختل کند اما باید بداند این اقدامات جز استیصال و درماندگی چیز دیگری را نصیب‌شان نخواهد کرد.
کد خبر: ۹۵۶۸۵۹۴
|
۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا عسگری جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و شهید «سیدرضی موسوی» به عنوان شهیدان مقاومت که در مصلی داودآباد برگزار شد، ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی کرمان گفت: متاسفانه در این جنایت غیرانسانی مردم بی‌سلاح و بی‌گناه با منطق حکومت‌های شیطانی و استکبار جهانی ترور شدند. 

وی این عملیات تروریستی را ناشی از سردرگمی دشمن و تضعیف و ناتوانی قدرت نظامی او در عرصه دفاعی و نظامی دانست و افزود: شکست غیرقابل ترمیم طوفان‌الاقصی برای رژیم غاصب اسرائیل به قدری سنگین بود که هر کاری می‌کنند تا آرام بگیرند.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: دشمنان از روی ضعف و استحصال دست به این جنایات زدند اما قطعاً همه مسببان و آمران این جنایت تروریستی به تعبیر فرمایش رهبری به سزای اعمال خود خواهند رسید.

سردار عسگری تاکید کرد: دشمن در تلاش است تا با جنایت تروریستی امنیت در جامعه را در آستانه انتخابات مختل کند اما باید بداند این اقدامات جز استیصال و درماندگی چیز دیگری را نصیب‌شان نخواهد کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی سردار سلیمانی گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی به واقع مظهر خلوص، تواضع، رشادت، جسارت، اقدام و عمل جهادی بود و با روحیه مردمداری خود در تمام صحنه‌ها و حوادث طبیعی و غیر طبیعی همراه و یاور مردم بود.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با تاکید بر مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو گفت: دشمن از شهید سلیمانی بیش از سردار سلیمانی واهمه دارند، فقط یک چهره نظامی نبود بلکه در فتنه‌های مختلف جهاد تبیین می‌کرد و می‌طلبد که ما هم درخصوص انتخابات به سهم خود جهاد تبیین داشته باشیم تا بتوانیم شاهد حضور حداکثری و خلق حماسه‌ای دیگر در پای صندوق‌های رأی باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات