خبرهای داغ:
همزمان با ایام ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها، نشست بصیرتی با موضوع حقوق زن در ایران و همینطور حوادث اخیر در ایران و جهان، با حضور دکتر قدیری ابیانه در آموزشکده دختران نجف آباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۸۶۰۵
|
۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه نجف آباد استان اصفهان، به مناسبت ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و روز زن و همزمان با ایام حماسه شکوهمند نهم دی نشستی با موضوع حقوق زن در ایران با سخنرانی دکتر قدیری ابیانه، سفیر سابق ایران در استرالیا و مکزیک ، با حضور ریاست آموزشکده و همکاران،دانشجویان و با همکاری فرهنگی ودانشجویی مرکز و بسیج دانشجویی در آموزشکده دختران نجف اباد برگزار شد.

قدیری ابیانه در نشست حقوق زن در اسلام و غرب  با اشاره  به اهمیت و جایگاه زن در اسلام و  تفاوت بین حقوق زن و مرد گفت: حقوق زن از منظر اسلام با مرد برابر و اسلام در مواردی حقوق زن را بالاتر قرار داده است و دراسلام روابط زناشویی کمتر از ارزش اقتصاد واجتماعی نیست و ارزش زن به علم ومادری ودانش اوست نه به زیبایی.

وی در بخشی از سخنان خود هم به موضوع فتنه مهسا امینی هم اشاره کرد و گفت: در این قضیه، برخی نظام را متهم به قتل کردند و عده‌ای چه در داخل و چه در خارج، که با در دست گرفتن عکس مهسا امینی، از این موضوع حمایت کردند؛ امروز، این همه بمب بر سر زنان و کودکان غزه و فلسطین ریختند محکوم نکردند و حتی بمب هم در اختیار صهیونیست‌ها گذاشتند.

دکتر قدیری در ادامه، ضمن تشریح حوادث مربوط به سال ۸۸ و بیان نکاتی پیرامون حماسه نهم دی ماه روز میثاق با ولایت از تمامی مردم برای شرکت در انتخابات دعوت کرد و جایگاه مجلس در جامعه را حساس و رفیع دانستند و در پایان نیز فرصتی برای پرسش و پاسخ شرکت کنندگان با ایشان فراهم گردید.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار