ترویج و گسترش فرهنگ ازدواج آسان در آذربایجان شرقی

تبریز- مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی گفت: طرح ملی پیوند آسمانی با هدف ترویج و گسترش فرهنگ ازدواج آسان و حمایت از زوج‌هایی با مهریه پایین به همت سازمان اوقاف و امور خیریه در آذربایجان شرقی هم اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۵۶۸۶۱۹
|
۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدشهاب الدین حسینی افزود: طرح پیوند آسمانی برای حمایت و گسترش ازدواج آسان و مقابله با ازدواج‌های دیرهنگام در جامعه از محل نیات واقفان خیراندیش که نیاتشان توسعه ازدواج آسان است، در استان ما هم اجرا و انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: بر این اساس اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی هم ضمن حمایت از زوجین با مهریه پایین و فراهم سازی زمینه ازدواج آن‌ها با کمک مالی از محل نیات واقفان، برای تامین هزینه ازدواج و جهیزیه آن‌ها هم اقدام می‌کند.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: طرح پیوند آسمانی در طول سال و در ایام مختلف از جمله عید غدیر، روز ازدواج حضرت علی علیه السلام و حضرت فاطمه زهرا سلام الله علی‌ها و سالروز ولادت حضرت زهرا سلام الله علی‌ها برگزار می‌شود که در این دوره از ۵۰ زوج جوان حمایت کردیم تا بتوانند زندگی مشترک خود را آغاز کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار