خبرهای داغ:
سرهنگ فارسی:

قرآن کریم پرورش دهنده جامعه است

همدان-فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه قرآن کریم  پرورش دهنده جامعه بوده و آن را از آسیب‌های گوناگون حفظ می‌کند، گفت: ضمن تلاوت آیات قرآن کریم باید مضامین آنها را خوب فهمید و سپس به آن عمل کرد.
کد خبر: ۹۵۶۸۶۵۵
|
۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، «محفل انس با قرآن» یادبود سپهبد شهید سلیمانی به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها و گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی در گلزار شهدای کرمان در مسجد امام حسن(ع) در محله کرامت شهید ولی بخشی شهرستان ملایر با حضور استاد مهدی ساعد قاری بین المللی برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر در این مراسم معنوی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی و شهدای حادثه تروریستی کرمان با اشاره به سخنانی از آیت الله جوادی آملی درباره آداب تلاوت قرآن کریم اظهار کرد: باید سه نکته را در تلاوت قرآن درنظر بگیریم تا بتوانیم از برکات کلام‌الله بهره‌مند شویم.

سرهنگ حسین فارسی با بیان اینکه قرآن کریم  پرورش دهنده جامعه بوده و آن را از آسیب‌های گوناگون حفظ می‌کند. افزود: اولین مرحله استفاده و بهره‏مندی از قرآن کریم تلاوت آیات است و دومین مرحله اینکه در کنار آن باید مضامین آنها را خوب فهمید و سپس به آن عمل کرد.

وی ادامه داد: باید سعی کنیم تلاوت ما، شبیه تلاوت رسول الله(ص) باشد و مانند آن حضرت، عمق دل و جان خود را با قرآن پیوند زنیم؛ زیرا تمام رفتار و سنّت و سیرت ایشان، از جمله تلاوتشان برای جامعه اسلامی اسوه حسنه‏ای است که باید به آن اقتدا کرد.

 در پایان این مراسم معنوی مداح نوجوان به مدح خوانی حضرت زهرا (س) پرداخت و همچنین از فعالان قرآنی تقریر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار