خبرهای داغ:
پدر شهید مدافع حرم محمدحسین حمزه گفت: جایگاه زن در اسلام را نمی‌توان در هیچ تمدن و اندیشه‌ای دیگر پیدا کرد، در جای جای کلام حضرت حق سخن از زن، حقوق و جایگاه او است.
کد خبر: ۹۵۶۸۶۷۶
|
۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) و دهه مقاومت و بصیرت، مراسم بزرگداشت مقام حضرت زهرا (س) و شهدای مقاومت خصوصاً سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور محمدحسن حمزه راوی دفاع مقدس و پدر شهید مدافع حرم محمدحسین حمزه به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) در مسجد امام حسن مجتبی (ع) محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) برگزار شد.

حمزه در این مراسم ضمن اشاره به ارادت ویژه سردار دلها به حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: باید گفت مقاومت از حضرت زهرا آغاز شده است و پس از آن در رگ های اسلام و مسلمانان جریان یافته است.

او با بیان اینکه ما مدیون تربیت عظیم و پاک حضرت فاطمه زهرا (س)، از فرزندانی هستیم که امروز نسلشان از افرادی همچون شهید سلیمانی و سلیمانی هاست، گفت: شهید، شهید نمی شود مگر اینکه موجودی به نام مادر و یک شهید پرور در کنارش داشته باشد.

پدر شهید مدافع حرم با بیان اینکه دشمن زن را شناخت و می داند گوهر آفرینش زن است ، تصریح کرد: دشمنان از این رو شعار زن زندگی آزادی را سر دادند و اغتشاشات سال۱۴۰۱ را به راه انداختند. 

گفتنی است این برنامه با ذکر چند خاطره از شهدا و شهید مدافع حرم و تجلیل از مادر شهید محمدحسین حمزه پایان یافت.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار