مسابقات والیبال ویژه کارکنان بسیجی برادر با عنوان جام شجره طیبه صالحین(سردار دلها حاج قاسم سلیمانی) به میزبانی اداره زندان چابهار برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۸۷۶۶
|
۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۳

به گزارش خبرنگار بسیج از چابهار، مسابقات والیبال ویژه کارکنان بسیجی برادر مراکز تامینی و تربیتی استان سیستان وبلوچستان با عنوان جام شجره طیبه صالحین(سردار دلها حاج قاسم سلیمانی) یادواره شهید ناصر ریگی(سرپرست کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در افغانستان) به میزبانی اداره زندان چابهار برگزار گردید.

در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات بهمن سرگزی سرپرست معاونت اداری و مالی زندان های استان،رضاپیری رئیس اداره بازرسی،ابوذرمحمدپورسرپرست اداره حفاظت زندان های استان،امیری رئیس اداره ورزش و جوانان چابهار،مدیرعامل انجمن حمایت و احمدستاری سرپرست زندان این شهرستان نیز حضور داشتند.

بهمن سرگزی ضمن خیر مقدم به میهمانان و تبریک بزرگداشت هفته زن و روز مادر و تسلیت شهادت هموطنان مان در حادثه تروریستی کرمان،گفت: ورزش در سازمان زندان ها از اهمیت بالایی جهت کارکنان،سربازان وظیفه و زندانیان بعنوان گروه های هدف برخوردار است .

سرپرست معاونت اداری و مالی زندان های استان با اشاره به صعوبت و سختی کار زندانبانی،برنامه ریزی در مسیر ایجاد شرایط شور ونشاط را از اولویت های سازمانی عنوان کرد.

در پایان نیز از دو تن از کارکنان برادر زندان چابهار به نمایندگی از همسران و کارکنان زن با اهدا هدایایی به مناسبت هفته زن قدردانی و همچنین به تیم های برتر مسابقات با اهدا لوح قهرمانی و هدایا تقدیر شد

شایان ذکر است، این دوره از مسابقات والیبال به مدت سه روز و با رقابت تیم ها ی مراکز تامینی و تربیتی استان برگزار و با معرفی تیم های اداره کل،چابهار و ایرانشهر بعنوان تیم های اول تا سوم به کار خود پایان داد.

ارسال نظرات