خبرهای داغ:
اسماعیلی:

عاملان حمله تروریستی کرمان منتظر پاسخ کوبنده و انتقام سخت باشند

همدان-فرماندار ویژه ملایر گفت: در کمترین زمان ممکن طبق حکم رهبر فرزانه انقلاب، عاملان این حمله تروریستی منتظر پاسخ کوبنده و انتقام سخت از سوی فرزندان شجاع سردار سلیمانی باشند.
کد خبر: ۹۵۶۸۸۱۲
|
۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سلمان اسماعیلی در آئین گرامیداشت شهدای حمله تروریستی کرمان و یادواره شهدای بخش جوکار از توابع شهرستان ملایر با بیان اینکه حمله تروریستی کرمان و به شهادت رسیدن زائران شهید سلیمانی، نشان داد که دشمن حتی از زائران سردار دلها نیز می‌ترسد و شهید سلیمانی به مراتب خطرناک‌تر از «حاج قاسم» است، اظهار کرد: زائران گلزار شهدای کرمان در راه دفاع از وطن به شهادت رسیدند.

وی افزود: در کمترین زمان ممکن طبق حکم رهبر فرزانه انقلاب، عاملان این حمله تروریستی منتظر پاسخ کوبنده و انتقام سخت از سوی فرزندان شجاع سردار سلیمانی باشند.

فرماندار ویژه ملایر تاکید کرد: دشمنان خوب بدانند اگر مقابل دین، مردم و اسلام ما بایستند، با همه وجود در برابر همه دنیای آنها خواهیم ایستاد.

وی همچنین سیدمحمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور را از سرمایه‌های ارزشمند جریان انقلابی در ایران اسلامی دانست و گفت: وی در طول چند دهه بعد از پیروزی انقلاب همواره به عنوان یکی از عمارهای ولایت در خط مقدم تبیین و دفاع از مرزهای ایدئولوژیک انقلاب ایستاد و در هر صحنه و در دوران‌هایی که گفتمان‌های دیگری در کشور ترویج می‌شد، صحنه و عرصه را خالی نکرد.

اسماعیلی ادامه داد: بخش جوکار یکی از مهمترین بخش‌های این شهرستان، استان همدان و منطقه است و حضور حماسی، پرافتخار و پررنگ مردم جوکار در تمام صحنه‌های دفاع از انقلاب و اسلام، یکی از مهمتربن ویژگی‌های بارز این بخش است.

وی بیان کرد: از پیش از انقلاب بزرگانی در این بخش مروُج و پرچمدار جهاد تبیین و گفتمان امام راحل بودند و در دوره انقلاب بزرگترین بضاعت و بزرگترین گردان‌ها و پرشورترین حضور در جبهه‌ها از این بخش بوده است.

فرماندار ویژه ملایر با تاکید بر اینکه مردم جوکار به معنای واقعی شهیدپرور ظاهر شدند، گفت: سرداران و فرماندهان بزرگی از این بخش تقدیم انقلاب کردند و وزیر و نمایندگان زیادی در ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی تحویل جامعه داده است.

وی ادامه داد: بخش جوکار به لحاظ کشاورزی سهم بزرگی از امنیت غذایی شهرستان، استان و کشور را دارند و در برخی صنایع راهبردی همچون پیشتاز است.

اسماعیلی یادآور شد: دهه فجر امسال تنها یک واحد تولیدی در این بخش افتتاح می‌شود که قادر به تولید ۲ برابر نیاز کشور به منیزیم است.

به گفته وی؛ مردم بخش جوکار بزرگ‌زاده هستند و نقش خود را به خوبی در همه عرصه‌های دفاع از انقلاب و توسعه این شهرستان ایفا کرده‌اند.

یادواره ۴۳۹ شهید والامقام بخش جوکار و گرامیداشت شهدای حمله تروریستی کرمان با حضور سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور، معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان، فرماندار، امام جمعه بخش جوکار، نماینده مردم ملایر در مجلس، جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، خانوده‌های معظم شهدا و ایثارگران، یادگاران دفاع مقدس، دانش‌آموزان، شهردار و بخشدار جوکار برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات