یادداشت

وقتی شمرها برشهداخندیدند

چگونه جرات نطق وقلم پیدا کردید که اسراییل راتبرئه می کنید وخود را استاد ومعلم می دانید درحالی که معلمی از معلمان خوب در این حادثه پرکشید چگونه ادعای تعلیم وتعلم دارید
کد خبر: ۹۵۶۸۸۵۵
|
۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، چگونه می شود قلبی نسوزد جگری کباب نشود.چطور می شود محاسبه کرد این عدد ننگ را در فرمولهای تودرتوی ریاضی ۳۰۰انسان بابیش از۵۰۰۰هزار ساچمه وآهن پاره وتیغ وترکش برقلب مغز وسینه ودست وپا وچشم آنان چگونه می شود از دختر شیرخواره ای همچون ریحانه ننوشت ونسوخت وآه از شراره های قلبهای سوخته بلند نشود چگونه دلی است ببیند وبشنود ۲۳کودک دانش آموز درزیباترین و جای شهر یعنی گلزار شهدا شهید شوند یک مرتبه یاد جمله فرمانده شهیدمان حاج قاسم می افتیم که فرمود:«تا کسی شهید نبود، شهید نمی شود. شرط شهید شدن، شهید بودن است.

اگر امروز بوی شهید از رفتار و اخلاق کسی استشمام شد، شهادت نصیبش می شود. تمام شهدا دارای این مشخصه بودند».چگونه قلم های شکسته مفسدین ومغزهای فاسد زنگ خورده به خود اجازه نوشتن وابراز نظر می دهد که توهین واستهزا به ابدان ارباً اربای شهدا وراه انان داشته باشد.

چگونه دم از زن زندگی آزادی سر می دهید درحالی که زن ها ومادران ودخترانی در این حادثه در روز زن پرپر شد وشما جانیان هم پیاله باداعش وسر سپردگان در آخورهای صهیونیست ووهابیت پلشت،وپیاده نظام های اسراییل ،نه آهی نه دادی وفریادی وتحریمی ودفاعی در صفحات بی خاصیت مجازیتان از این پیکره جامعه که مظلومانه پرکشیدند نکردید.

چگونه جرات نطق وقلم پیدا کردید که اسراییل راتبرئه می کنید وخود را استاد ومعلم می دانید درحالی که معلمی از معلمان خوب در این حادثه پرکشید چگونه ادعای تعلیم وتعلم دارید وتمسخر وتحقیر شهدارا دارید درحالی که۲۳نوگل باغ مدارس انقلاب پرپرشدند.

چگونه دلتان آمد وتوهین کردید به کسانی که به ورزش شما وقهرمانی شما افتخار می کردند وبانام شما خنده برلبهایشان بود وامروز شما بازیگر شیطان وبازیکن صهیونیست ها در زمین آغشته به خون پاک شهدا شدید.

چگونه چهره ای بخندداز غم آن خانه ای که۸نفر از اعضای آن یک جا آسمانی شد،ودل سوخته آن پدر ومادری که در شوک رفتن فرزندشان وآن کودکانی که در غم پدر ومادران خود دراغمای غمشان بی قرارند.

 

محسن سنجری

ارسال نظرات
آخرین اخبار