خبرهای داغ:
ربیعی اظهار کرد:انجام فعالیت‌های فرهنگی و هنری در سایه امنیت موجود فراهم شده است و سنگ‌پرانی‌های دشمنان به کوه با عظمت جمهوری اسلامی ایران ضربه وارد نمی‌کند.
کد خبر: ۹۵۶۸۹۴۰
|
۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲

به گزارش خبرنگار بسیج استان قزوین در مراسم اختتامیه دومین جشنواره صنایع دستی بسیج که به همت بسیج هنرمندان استان قزوین، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی و اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان در سالن خانه فرهنگ شهرآبگرم برگزار شد سرهنگ ربیعی عنوان کرد: فرهنگ و هنر حوزه تأثیرگذاری است که باید از این ظرفیت به نحو احسنت برای معرفی فرهنگ شهدا استفاده کرد .

ربیعی گفت: شاید یكی از بهترین ابزار، مفاهیم هنر باشد. ما وقتی از صنایع دستی صحبت می‌كنیم هم با هنر رو به رو هستیم كه بهترین روش برای انتقال مفاهیم است و هم از صنعت كه به اقتصاد و تولید كشور كمك می‌كند. بنابراین صنایع دستی در این سرزمین، جایگاه والایی دارد.

وی اضافه کرد: یکی از سرمایه‌های بزرگ ما، فرهنگ ماست که در صنایع‌دستی جلوه‌گری می‌کند و حفظ صنایع‌دستی، حفظ فرهنگ ماست و امروزه بدان خیلی توجه می‌شود و مردم نیز به آن روی آورده‌اند.

وی به برگزاری دومین دوره جشنواره صنایع‌دستی بسیج قزوین، با همکاری اداره‌کل میراث فرهنگی و سازمان بسیج هنرمندان استان اشاره کرد و بسیج را به لحاظ اقتدار و وسعت توانمندترین نهاد کشور دانست و افزود: هنرمندان چکیده فرهنگ و تاریخ این کشور هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها