خبرهای داغ:
به مناسبت هفته مقاومت گردهمایی رزمی ذوالفقار با حضور تیم های رزمی کار و نمایش حرکت های رزمی در سالن ولایت با همکاری معاونت تربیت بدنی و بسیج ورزشکاران برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۸۹۵۵
|
۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۷

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بسیج، گروهای رزمی ذوالفقار با حضور ورزشکاران شهرستان فارسان، ریاست اداره ورزش جوانان و با سخنرانی فرمانده ناحیه مقاومت سرهنگ عربی در جمع ورزشکاران برگزار شد.

سخنران گفت:شما ورزشکاران امیدآفرین این ملت هستید.شما می توانید با تلاش خود در جامعه پیشرفت کنید .مقام معظم رهبری فرمانده کل قوا فرمودند دشمنان این مرز و بوم از شهید سلیمانی بیشتر از سردار سلیمانی می ترسند و امروز بیشتر از شهید سلیمانی می ترسند .آنها  به زائران و خانواده هایی که در مراسم سالگرد این شهید عزیز شرکت کردند حمله می کنند و یک حرکت حقیرانه تروریستی انجام می دهند.  

سرهنگ عربی ادامه داد :کودکان و خانواده‌ ها را به شکل مظلومانه به شهادت می رسانند و این در حالیکه در کف میدان تقدیر به دست جبهه مقاومت است. جبهه مقاومت که طبق تدابیر ممتاز شهید عزیزمان شکل گرفت سه ماه است در مقابل این دشمنان متجاوز مقاومت کرده و دشمن می داند که اگر صحنه را خالی کند شکست می خورد.
ضربه مهلک و جبران ناپذیر به دشمن وارد شده و  دشمن در حال  دست پا زدن است. جبهه مقاومت از عاشورا الهام میگیرد .امروز شما بین مادرایی که آعوششان قتلگاه فرزندانشان می باشد، از عاشورا و از زینب کبری علیه السلام الهام می گیرند و این در حالیکه محکم استوار ایستاده اند و جبهه مقاومت امروزه ایستاده و فرماندهی می کند.
سرهنگ عربی در ادامه صحبت‌های خود اشاره داشت: جوان و نوجوان انقلابی ما باید آماده باشد و این آمادگی‌ها را ما در مقابل دشمنانمان نیاز داریم و هر روز تا می توانید به تهذیب، ورزش و مسائل دینی، اعتقادی، اخلاقی و بصیرتی و بصیرت افزایی دین بپردازید.
وی در ادامه افزود:بسیجی سیاسی است اما سیاست زده نیست. بسیجی در یک خط قرار دارد آن هم رهبری است. بسیجی نه راست است و نه چپ. نه اصولگراست نه اصلاح طلب. بسیجی راه برون رفت از مشکلات را انتخابات می داند و با جدیت و شوق و علاقه تغییر و ترغیب افراد به شرکت در انتخابات  و حضور در انتخابات راهکار برای برون‌رفت مشکلاتی که ما داریم تلاش می کند. بسیجی اهل علم است، بسیجی اهل فناوری باید بالاترین رده های علمی و تحصیلی را طی بکند ،بسیجی یعنی شهریاری بسیجی یعنی احمد روشن‌ یعنی شهید فخری زاده .بسیجی یعنی شهید حاج قاسم سلیمانی .بسیجی یعنی خود مقام معظم رهبری.

 

 
تهیه عکس و خبر: سمیه محمودی
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار