خبرهای داغ:
به مناسبت روز دانشجو برای گرامیداشت ۳ تن از شهدای دانشجوی شهرستان از جمله شهید محمد رضا زارعی، شهید ابراهیم هفت تن و شهید رضا شفیعی در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۹۰۲۲
|
۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج رامهرمز، مراسم یادواره شهدای دانشجو با حضور حضرت آیت الله حیدری عضو مجلس خبرگان رهبری، فرماندار، فرمانده سپاه، ریاست اداره آموزش و پرورش، شورای اسلامی شهر، ادارات و نهادها و اقشار مختلف مردم، در رامهرمز برگزار گردید.

 

سرهنگ پاسدار حفیظ اله تقی زاده در حاشیه این مراسم با خبرنگار بسیج رامهرمز گفتگو کرد و بیان داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضامن عزت، اقتدار و عامل شکست توطئه‌های فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی است.

 

سرهنگ تقی زاده ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و شهدای دانشجو افزود: برگزاری یادواره شهیدان نقش مهمی در تحقق اهداف نظام و انقلاب مقدس اسلامی دارد.

 

وی یکی از مهمترین راه‌ های غلبه بر تهدید نرم استکبار جهانی و جنگ ترکیبی دشمنان را برگزاری یادواره شهیدان عنوان کرد

 

آیت الله حیدری سخنران این مراسم معنوی نیز با بیان مطالبی عنوان کرد: جبهه مقاومت امروز با قدرت از حریم ارزش‌های معنوی دفاع می‌کند و توطئه غاصبان صهیونیستی نقش بر آب است.

 

ایشان در ادامه افزود: مردم و مسئولان باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری با صلابت برای شکست اهداف دشمنان در میدان‌های نظام حضوری فعال داشته باشند

 

عضو مجلس خبرگان رهبری اذعان کرد: ایرانی که امروز در آن زندگی می‌کنیم مدیون خون شهداست و وظیفه ما این است که اجازه ندهیم یاد شهدا فراموش شود.

 

او همچنین اظهار کرد:  گفت: شهادت شهیدان دانشجو، از دو جهت بااهمیت است: یکی شهیدشدن این بزرگواران در راه حقیقت، و دیگری شهادت و جان‌فشانی آگاهانه و از روی بصیرت و دفاع از حریت انقلاب اسلامی.

 

وی خطاب به جوان و دانشجویان گفت: دشمن هرگز از پا نمی‌نشیند و همواره در کمین ما، جوانان و دانشجویان این مرزوبوم مقدس است، تا شاید بتواند با نقشه های شوم خود کاری کند که انقلاب و انقلابیان، و شهادت و شهیدان را از یاد ببریم.

 

آیت الله حیدری گریزی به انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی زد و افزود: امروز وظیفه همه ما است تا در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌ها انقلاب اسلامی همانند شهدای دانشجوی بابصیرت و روشنگری خود آگاهانه برای تعالی اندیشه‌های انقلاب اسلامی و تعیین سرنوشت خود در انتخابات حضوری باشکوه داشته باشیم.

 

آخرین مطلب آیت اللَّه حیدری در این مراسم این بود که؛ دانشجویان با مشارکت و روشنگری خود در امر انتخابات می‌توانند نقش مهمی در مشارکت حداکثر مردم داشته باشند.

 

در پایان نوای گرم مداح اهل بیت عصمت و طهارت حاج حسن صفری روح تازه ای به مراسم بخشید و از خانواده معزز شهید هفت تن از شهدای دانشجو در شهرستان و طراح عکس سردار دلها حاج قاسم سلیمانی با اهدای هدایا و لوح سپاس تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها