مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان بلوچستان:
حجت الاسلام اکبر پور گفت: حاصل رشادت‌ها و جان نثاری‌های شهدا، آسایش، امنیت و آرامش امروز در جامعه است.
کد خبر: ۹۵۶۹۰۶۲
|
۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۲

به گزارش خبرنگار بسیج از سیب و سوران، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبرپور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان بلوچستان در دیدار با خانواده شهید اسحاق ملازهی که به مناسبت هفته مقاومت انجام شد، گفت: ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدا به ویژه شهید سلیمانی، گفت: اخلاص، ایثار، از خودگذشتگی بزرگترین درس شهدا به ملت ایران است.

وی افزود: حاصل رشادت‌ها و جان نثاری‌های شهدا، آسایش، امنیت و آرامش امروز در جامعه است.

حجت الاسلام اکبر پور ادامه داد: سختی دوری از شهید، نبود شهید را حتماً خانواده محترم شهدا احساس می‌کنند و این درد فراق برایشان سخت است، شهید با نان پاک پدر و شیر مادر پرورش یافته است مشخص است که نان پاک شهید تاثیر خود را بر فرزندان شهید نیز گذاشته است که فرزندان آن شهید پا جای پای پدر گذاشته و پا به پای انقلاب قدم برمی‌دارند.

سرهنگ پاسدار غلامعلی سهرابی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سیب و سوران ضمن تقدیر و تشکر از حضور حجت الاسلام والمسلمین علی اکبرپور در شهرستان سیب سوران و حضور مسئولین شورای اداری شهرستان گفت لباسی که امروز بر تن ماست مثل لباس پاسداری و لباس بسیجی باید گفت که این لباس لباس شهادت است و باید برای پیشرفت جامعه تلاش نمود.

وی افزود: الحمدلله این شهرستان مسئولین دلسوز و پا به کار دارد امروز ما جای خالی بخشدار سابق را احساس می‌کنیم زیرا چندی پیش حضور ما را ترک گفتند و به دیار باقی شتافتند.

گفتنی است، شهید ملازهی یک فرهنگی بود که در امر بسیج نیز فعالیت داشت و وقت خود را در امر بسیج و پیشرفت انقلاب هزینه می‌کرد.

 

ارسال نظرات