خبرهای داغ:
آقای محسن طالبی ، ورزشکار رشته کشتی شهرستان است که دراین زمینه مقام ها و مدال های استانی فراوانی آورده است
کد خبر: ۹۵۶۹۱۳۱
|
۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴

آقای محسن طالبی ، ورزشکار رشته کشتی شهرستان، در مصاحبه با خبرگزاری بسیج گفت  :

بنده محسن طالبی اهل روستای مزرعه امام از توابع شهرستان نایین هستم

از سن جوانی بنا بر علایقی که داشتم به رشته ورزشی کشتی که جزو ورزش های ملی ما ایرانیان می باشد پرداختم . پس از سال ها کشتی گرفتن و به اصطلاح خاک تشک را خوردن و حضور در میادین و مسابقات استانی چندین مقام و مدال رنگی آوردم و توانستم برای مردم و شهرستانم افتخار آفرینی کنم .پس از آن بنا بر نیازی که در شهرستان و بین جوانان همشهریم احساس کردم وارد مربی گری در این رشته شده و همزمان با کشتی به آموزش آن ها پرداختم .

قهرمان سنگین وزن کشتی استان افزود :بنده قبل از کشتی در رشته های مختلف ورزشی فعالیت داشتم ولی با توجه به علاقه مندی زیادی که به این رشته داشتم و جذابیت و نشاط بالا و اعتماد به نفس بالایی که از طریق کشتی کسب می شوداین  رشته ورزشی را به عنوان ورزش اصلی خود انتخاب کرده ام

طالبی در جواب سوال خبرنگار بسیج مبنی بر اینکه آیا مقام برتر و مدال آوری در این رشته داشته گفت :هم اکنون در رده های سنی نوجوانان و بزرگسالان و در رشته ی کشتی آزاد و همچنین  کشتی زورخانه ای دارای چند مقام برتر و مدال های رنگی در سطح استان هستم وهم اکنون نیز علاوه بر کار در کارخانه بقیه وقت خود را به مربیگری کشتی و تربیت ورزشکار با اخلاق و با ایمان سپری میکنم که برای این توفیقی که شامل حالم شده شاکر هستم.

 آقای محسن طالبی در پایان مصاحبه توصیه ای به جوانان جویای نام و علاقه مندان به ورزش کردوگفت :

توصیه بنده به جوانان توجه ویژه به سلامت روح و جسم می باشد که سلامت روح را از طریق عبادت خداوند متعال و تحصیل علم و حضور در بسیج و محافل ارزشی و سلامت جسم را از طریق ورزش سالم می توان کسب کرد.

همچنین از سازمان بسیج که درعرصه اهمیت به مساله ورزش شهرستان و کمک واستعداد یابی و تقدیر از ورزشکاران شهرستان بسیار خوب عمل کرده است  تشکر میکنم .

ارسال نظرات
پر بیننده ها